| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juli 2008
| Hallo allemaal, ik ben hier nieuw op het forum omdat ik mijn case wil modden. Het is niet erg véél wat ik wil, maar het zou wel leuk zijn moest het lukken. Maar aangezien ik er zelf nog niets vanaf weet ben ik er zeker van dat jullie mij zullen vertellen of het mogelijk is of niet. In de bijlagen zitten er foto's van mijn case. Wat wil ik ermee doen? Hoe doe ik dit het best? ik zou mijn case graag in het zwart spuiten. Dan zou ik ook graag de 'scaleo' letters eraf krijgen. Ik zou ook graag een plexi-venster steken. Hoe doe ik dit, en wat zal de prijs hiervan zijn? Als laatste zou ik nog een blauwe LED willen steken en nog een koeler. Want mijn computer wordt tamelijk warm. Zoals je kan zien is het niet echt een grote case. Maar ik hoop dat jullij mij kunnen helpen. Ter informatie; ik woon in België. grz Don-Do PS: de foto's zitten allemaal in een album =) Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Scaleo letters, steken die uit of zitten die verder naar binne, ik denk namelijk dat je die kunt afschuren. Window staat genoeg info over op youtube (nmpctech window is echt een goede). Denk dat je voor 30 euro wel klaar bent. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Ook al zitten er veel kabels in, koop een paar tie wraps en hou de ongebruikte en gebruikte kabels uit elkaar en maak er 1 hele bult kabels van. Nu lijkt het een zootje, als je alles bij elkaar klemt, als een boom dan ziet dat er netter uit. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| aha, oké =) ik zal er eens voor kijken. Ik heb ook gezien hoe je een window in je case steekt. Is dit echt zo 'eenvoudig' als het eruit ziet? Want ik ben niet zo super handig. Je case painten, kan dat niet gewoon met een spuitbus? PS; het zou ook leuk zijn moest er een extra fan in mijn case kunnen. Want mijn processor wordt net iets te warm voor normale dingen. Géén idee of het aan het warme weer ligt, maar mijn case staat nu open, en hij haalt een kleine 53°C. Vind ik persoonlijk wel te warm. Ben vandaag al een fan gaan kopen (Die blauwe). Heeft zo'n 5- 10 ° gescheeld. Liefst zou ik wel géén zalman koeler erop steken... grz Laatst gewijzigd door don-do : 26-07-2008 om 01:02. Reden: ps |
| | |
| | #8 (permalink) |
| oké, ik zal er eens voor kijken =) Ik laat jullie nog iets weten hoe de zaken verlopen =) Bedankt voor de reacties =) grz ps; Waar kan je in België plexiglas kopen? Liefst in de omtrek van Kortrijk =) Laatst gewijzigd door don-do : 26-07-2008 om 20:40. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Mijn eerste casemod | Ryuu | Casemod Junkies | 13 | 27-01-2007 13:45 |
| Mijn eerste casemod | dontje | Casemod Junkies | 8 | 20-12-2006 19:50 |
| Mjn eerste casemod Plaatjes :P | PartizaN | Casemod Junkies | 20 | 3-05-2006 17:59 |
| Eerste casemod | Reeferke | Casemod Junkies | 30 | 7-08-2003 13:08 |
| [CM] Mijn eerste casemod | Shuttle_board | Casemod Junkies | 30 | 22-05-2003 19:27 |