| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Ik heb al een tijdje gezocht naar de tapmaat van de mobo standoff's, zelfde maat als de grote schroeven waarmee je zijpanelen van je case vast schroeft. Maar ik kan helaas niks vinden over de maat, ik weet dat de tap niet metrisch is maar Amerikaans of Engels. Weet iemand het toevallig, post het dan eventjes, alvast bedankt ![]()
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| U gaat niet door voor de koelkast. M3 is één van de veel gebruikte soorten, de andere is 6/32 schroefdraad. Lees dit eens door, je hebt nog wat te leren ![]() Ontopic: De meeste standoffs die ik in handen gehad heb waren 6/32, hoewel ze ook bestaan in M3. Voor wat betreft het vastzetten van het mobo (dus het inwendige draad van de standoffs): dat is vaak 6/32 maar kan ook M3 zijn. Het kan zelfs zijn dat je standoffs vindt met uitwendig 6/32 draad en inwendig M3 of andersom. Laatst gewijzigd door Carpento : 14-07-2008 om 19:44. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Ah, danku Op BeP hadden ze het ook over 6-32 maar met dat wiki-dinges word het meteen duidelijk.
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Bij Conrad kan je afstandsbouten kopen in metrische maten. Als ze die in de juiste lengte hebben, dan zou je die prima kunnen gebruiken icm M3-schroefjes die bijvoorbeeld gebruikt worden voor een DVD-speler.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Kan dit? (RAM MOBO) | MrDarkraver | Hardware Junkies | 5 | 10-02-2006 18:30 |
| mobo | creeper89 | Hardware Junkies | 15 | 20-01-2006 15:20 |
| [mobo]??? Hele rare Mobo?? | ubeydullah | Hardware Junkies | 25 | 28-03-2004 12:41 |
| [Mobo] Nieuw mobo, keyboard/muis werkt niet | icezAz | Hardware Junkies | 5 | 25-02-2004 22:43 |
| [IR] kan dat op elk mobo? | Phant0m | Elektronica Junkies | 12 | 2-05-2003 11:53 |