| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Kheb em even verplaatst naar de juiste categorie. 120mm gat maken wordt vaak gedaan met een grote gatenzaag. Een andere oplossing is gewoon zagen met figuurzaagje of iets in die richting en vervolgens schuren totdat het netjes is. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Ik wil ook een gat maken in plexi, maar het blijft voor mij een beetje onduidelijk Moet je nou een gatenzaag voor metaal hebben? Of hout? Ik heb nl. even gekeken in de praxis, de grootste gatenzaag die ze hadden was 102mm, en kostte 35 euro (metaal). Nou is dat voor mij wel genoeg, mijn gat hoeft maar 80mm te zijn, maar killalotbee heeft daar nog steeds niet veel aan... Of kent iemand nog een andere shop waar het te koop is? |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Tijd geleden heb ik een gat in plexi gemaakt met een hout-gatenzaag (voor zover ik weet is die iig voor hout bedoeld) Ging heel netjes en gaf een hele nette rand. Je moet wel goed oppassen dat de zaag niet te snel draaid om vast smelten te voorkomen. Ff snel googlen gaf me dit: RT Trading Online |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| BlowHole maken | BooN | Casemod Junkies | 5 | 27-01-2007 14:38 |
| blowhole | superarm | Casemod Junkies | 4 | 5-01-2007 16:20 |
| blowhole maken | gamingman | Casemod Junkies | 3 | 7-02-2006 13:20 |
| blowhole | cuda | Cooling & OC Junkies | 5 | 8-02-2004 13:33 |
| [VR] Blowhole raamrubber | Apollox | Casemod Junkies | 7 | 20-09-2003 21:52 |