| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Hoe zouden we dat maximum moeten vaststellen dan? Dat is niet te doen, en we willen ook niet echt een limiet op gaan werpen. Het kan best zijn dat je in je worklog een reactie krijgt dat het de verkeerde kant op gaat, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Top! ![]() We zien dat er ook vanaf CJ's kant heel wat deelnemers zijn! Zouden diegenen die zich al via PM op BeP hebben ingeschreven, nog even een PM'etje willen sturen met gegevens die nodig zijn om de spullen op te kunnen sturen enzo? Naam Adres Telefoonnummer Dit hebben we niet duidelijk gemaakt in dit topic, excuses daarvoor en bedankt voor jullie medewerking! ![]() |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Het is me niet helemaal duidelijk Citaat:
| |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 september 2005
| Dat is nog een foutje, maar we gaan de inschrijfronde inderdaad iets verkorten zodat er wat tijd tussen de inschrijvingen zit en de eerste ronde. Op deze manier creëren we wat ruimte voor betalingen en verzendingen.
__________________ @305km/h |
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 juni 2008
| Citaat:
Morgen avond weet ik ZEKER dat ik mee doe ![]()
__________________ CaseJunkies is veslavend ![]() ~ Als je een leuke webshop voor modstuff hebt gevonden : PM me ! ~ | |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Dan komt dit goed voor je uit: 19-06-08 Verkorting inschrijfperiode Omdat het ons een beter idee leek om wat meer tijd te gunnen rondom het overmaken van het geld en het opsturen van het product, is besloten om de uiterste inschrijfdatum naar 25 juni 23:59. te verplaatsen. Dat betekend dus dat er nog maar 6 daagjes zijn om je in te schrijven! |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Ja dat verschuift dus ook gewoon een paar dagen ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #42 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | |
| | |
| | #43 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 juni 2008
| Citaat:
Ohja, en ProjectLog bijhouden, mag dat ook op sites buiten BeP ? Dus bijvoorbeeld CJ ![]() Ik wil mee doen btw ![]()
__________________ CaseJunkies is veslavend ![]() ~ Als je een leuke webshop voor modstuff hebt gevonden : PM me ! ~ | |
| | |
| | #44 (permalink) | |
| Citaat:
Je projectlog mag je ook wel op andere sites plaatsen, zolang je hem ook plaatst op BeP natuurlijk. De jurering gaat immers via de projectlog op BeP en niet via een ander. | |
| | |