| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 juni 2008
| Howdy Gisteren bij het proper maken (ontstoffen) van mijn standaard HP case, is er een plaatje afgebroken. Het gebeurde toen ik de front erafnam. Dus nu zit ik met een gat in mijn PC, maar omdat ik toch al wat wou casemodden (Niets echt uitgebreid), dacht ik hiervan ook iets leuks te maken. De afmetingen van het plaatje zijn 10cm * 2.5cm, zo dus : ![]() Waar ik al aan dacht : LCD Schermpje : Dat wil ik niet Het is net een plek dat je niet ziet langst de bovenkant (PC staat op de vloer), dus dit is afgekeurdCCFL Controller : Wat ik dus al ging doen, was 2 of 4 CCFLs in de kast plaatsen. Een CCFL controller vond ik dus wel een goed idee ! Alleen zou ik echt niet weten waar ik het moet vinden ofzo, en of het wel past. Dusss ik hoop dat iemand me kan helpen, met die CCFL controller enzo, misschien weet iemand of dat plaatje een bepaalde standaard is ? Andere ideetjes zijn ook welkom ![]() Grtz Kosty |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
![]() Maar als er al een kant en klare oplossing bestaat, zou ik die wel liever gebruiken ![]() Ook ivm functies als knipperen of dimmen, zoals je zelf zegt Ik keek trouwens eventjes verder op CaseJunkies, en ik vond dit : CASEJUNKIES : Get addicted to casemodding Dateerd uit 2004, en ik vind er niets van op hun website ! Op eBay ook niets... En ik zou tóch liever een premade kit hebben, aangezien ik zelf nog niet zoveel ervaring heb (Wil wél graag bijleren ! - Een guide ofzo zou ook leuk zijn) Dus euhm, keep 'em coming ![]() | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Deze zoek je? Casemodding - CCFL sound active controller |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
Als je zeker weet dat het +- 3.5" formaat is, koop ik het nu meteen ! Alvast bedankt ![]() | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Heb je geen foto van de kast, en wat er afgebroken is? Dan is het voor ons iets makkelijker om er wat leuks voor te bedenken ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Heb al een mailtje gestuurd ![]() Citaat:
![]() Edit : Laatst gewijzigd door Kosty : 15-06-2008 om 19:59. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Op zoek naar Heatsink | dreameater | Cooling & OC Junkies | 2 | 15-08-2005 14:16 |
| op zoek naar bepaalde fan | webber | Casemod Junkies | 2 | 20-05-2004 21:40 |
| op zoek naar een liedje | InsaneKitty | Area 1337 | 15 | 22-01-2004 07:00 |
| Op zoek naar een scriptje | Tino | Software Junkies | 12 | 2-10-2003 18:00 |
| Op zoek naar fangrilss | SaddY | Casemod Junkies | 7 | 9-07-2003 13:02 |