| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 mei 2008
| Een tijdje geleden had ik een nieuwe pc samengestelt en gekocht hieronder staan de specs -Intel core duo E4500 2.20 ghz 800 mhz 2 mb. overclocked naar 3.0 ghz -peak radeon hd3850 top version 512ddr3 gpu speed 720mhz mem speed 1800mhz -ocz stealtxstream 500 watt -asus p5k mobo -ocz memory el platinum 2dc 2048 mb pc6400 800mhz kitt of 2 -seagate barracuda 320 gb sata 16mb -samsung dvdrw sata -articfreezer 7 pro -thermalake silent wheel 120mm fan -recom 120 mm fan -recom backdraft case alienware lookalike Alienware kasten vind ik zo gruwelijk dat ik er een moest hebben alleen zijn die dingen zo duur en bijna onmogelijk te verkrijgen dus heb ik maar een lookalike gekocht. Ik vond het raam er lelijk uitzien en aan een sidefan heb ik nix als ik er al twee 120mm koelers in heb en een dikke cpu koeler heb(komt echt alleen koude lucht uit de achterkant) dus heb ik het raam veranderd. Ook heb ik de hele kast bedekt met carbon folie en op de voordeur een asus lamborgini logo van die laptop geplakt. Alle kabels zijn gemeshed met rode en blauwe neon mesh en heb ik er twee blauwe neon tubes in gestopt voor de rest weinig aan gedaan behalve kabels stealthen. Trouwens als iemand weet hoe ik deze kast in de gallerij kan krijgen stuur me ff een bericht hoe dat moet heb het al 5 keer geprobeerd maar hij komt er niet tussen te staan. Graag hoor ik reacties hoe jullie mijn case vinden. ![]() ![]() ![]() zo ziet de case er origineel uit ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Voordeelverpakking Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Dat je case niet in de galerie komt kan goed, ze moeten namelijk worden toegevoegd door een SU. Alleen zijn die er nu niet.
__________________ POEP IN DAS HOOFT. lang leven de nederlandscke taal. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2008 Locatie: liedekerke, belgië
| dat is mijn case ![]() bij mij is wel al het blauwe vervangen door groen en heb ik er een zelfgemaakte light controller ingestopt voor de bediening van men CCFL's en men LED's ik d8 ook aan een alienware, maar was ook te duur. ben wel van plan om aan een casemod te beginnen hopelijk zien we nog wat vorderingen aan je case grtz |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Alle mogelijke premod dingen | Woezie | Casemod Junkies | 0 | 12-07-2005 23:17 |
| [Casemod] Goede casemod shop? | Code-X | Casemod Junkies | 2 | 1-02-2004 16:41 |
| [Computer Totaal] Casemodding alleen premod? | the widow maker | Casemod Junkies | 62 | 19-10-2003 17:15 |
| Casemod Gallery in Casemod Junkies als sticky... | FiXeL | CaseJunkies Support en Feedback | 15 | 25-09-2003 18:42 |