| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 juni 2008
| Hallo, Ik wil een nieuwe computer kopen, zelf samengesteld natuurlijk. Maar ik zoek een kast met de volgende dingen: * Een ruit * Goede Airflow * Die je goed kunt modden (Neon buisjes erin) * Lichten die je aan en uit kunt zetten Ik heb al behoorlijk wat cases gezien, maar ik word er niet meer wijs uit. Mijn budget voor de kast ligt op €60/80. Mijn oog is op de Antec Nine Hundred gevallen, alleen je kunt de lichten daarvan niet uitzetten. En in het donker wil dat nog wel eens irriteren. Enige suggesties? Alvast bedankt, Sef Laatst gewijzigd door Sef : 2-06-2008 om 16:41. |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 28 mei 2008
| Citaat:
| |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| In die antec zitten toch alleen gekleurde fans? Gooi er gewoon andere fans in en je bent klaar toch? Maar wat betreft je vraag voor cases, dat is een vraag die wij niet echt voor je kunnen beantwoorden. Case-keuze hangt af van smaak, prijs en wat je ermee wilt doen. Een paar richtlijnen dan maar aangaande jou 'eisen'
|
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Het zijn alleen de fans die licht geven toch? Dan ligt het er ff aan hoe de fans in elkaar zitten of je het makkelijk kan doen. Sommige fans hebben een extra setje draden voor de LED's erbij lopen en daar is eenvoudig een schakelaartje tussen te zetten. Als de LEDs bij op de stroom voor de fan zit wordt het wat lastiger en is het voor jou denk ik makkelijker om gewoon ff een paar nieuwe fans te kopen waar of geen licht op zit of die wel makkelijk te scheiden zijn. Zo hebben AC-ryan fans bijvoorbeeld zelfs een extra stekkertje voor de verlichting van de fan. Weet zo niet welke andere fans dat ook hebben. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Ik zoek de eigenschappen van ... | Don Zalmrol | Hardware Junkies | 2 | 27-11-2005 13:51 |
| Ik zoek. | brantje | Area 1337 | 5 | 3-06-2005 17:20 |
| Help mij AUB ik zoek wat | Hardware Junkies | 9 | 5-07-2004 20:30 | |
| [CM] zoek ouwe ATX kast voor mod | FiXeL | Casemod Junkies | 7 | 9-03-2003 01:22 |
| IR driver zoek | squid | Software Junkies | 11 | 9-01-2003 21:43 |