| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Kijk ook even o je fan in de voeding ook een RPM regelaar heeft. Zo ja dan moet je natuurlijk een fan gebruiken die RPM regeling ondersteunt
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 april 2007 Locatie: Limburg, België
| Heb pas geleden ook een voeding gemod. Wel op letten dat je dat plastiekje onder je printplaat laat zitten ! - anders raken de soldeerpunten de omhuizing en maak je dus puur kortstuiting en ligt heel de elektriciteit van het huis plat (ik spreek van ervaring, mocht je geintresseerd zijn hoe ik dat weet) ![]() ![]() |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 mei 2008
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| De gele draad is om het rpm signaal terug te voeren, volgens mij zijn het blauwe of groene draadjes voor je PWM signaal. Die zit op een andere pin, daarom heeft een pwm gestuurde fan ook altijd 4 pins.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Waarom vervang je trouwens de fan? Niet omdat niet stil genoeg is lijkt me, om er verlichting in te hebben dan? In 90% van de gevallen gaat het vervangen prima, maar als de oude fan 3 draadjes heeft dan zal de nieuwe dat ook wel moeten hebben. Meestal hebben ze echter twee draden en de nieuwe drie, dan kun je de gele draad los laten. Pwm kan trouwens ook prima via twee draden, maar bepaalde cpu-koelers gebruiken idd vier pinnen.
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juli 2008 Locatie: Nederland,Maastricht
| Ik heb m'n ouwe pc weggegooid maar heb een paar dingetjes er uit gehaald dus ook m'n voeding en die ben ik nu van plan te modden!
__________________ www.weerfotos.nl.tp |
| | |
|
| « Lettertype
|
voeding modden » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| voeding modden, EMI? | W0153R | Elektronica Junkies | 3 | 6-06-2005 19:58 |
| Slave voeding tegelijk laten starten met master voeding | KAMIKAZE-FREAK | Elektronica Junkies | 6 | 26-10-2004 18:01 |
| oude voeding modden | Spoon | Elektronica Junkies | 17 | 20-04-2004 19:59 |
| stroomtoevoer pc (voeding modden) | kompjoeterfreak | Elektronica Junkies | 22 | 22-03-2004 18:14 |
| Q-tec Voeding Modden | Loki | Elektronica Junkies | 5 | 14-05-2003 11:28 |