| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 mei 2008
| nou ja, mijn vader heeft een boormachine op de stekker, die heeft echt veel kracht in verhouding tot een accuboormachine... ![]() en ik heb geen electrische zaag, vind mijn moeder te gevaarlijk ![]() wel heb ik een dremel en een figuurzaag (handzaag) ik weet nu weer waar ik dat zach op youtube ergens dit bedoel ik maar dan van 8 of 12 cm: ![]() of deze? als die niet te slap is...op conrad gevonden, maar ik ga toch nog even naar de praxis vandaag mischien. Laatst gewijzigd door herrtim1992 : 29-05-2008 om 07:11. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Dat 2e ding ziet er meer uit om plastic etc te snijden, geen metaal achtige materialen... Dat rode ding is inderdaad een gatenzaag, die kun je het beste gebruiken als je wilt boren. Dit kan natuurlijk ook met een accuboor, het duurt alleen wat langer. Vaak wordt het afgeraden om het met een boor te doen die je in je hand moet houden en te gaan voor een kolomboor waarmee je dus zeker bent dat je recht naar beneden boort. Maar het kan zeker wel met een accuboor/ electrische boor die je in je hand moet houden. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Dat rode geval kun je alleen gebruiken in hout! Das niet geschikt voor metaal, daar zul je toch iets anders voor moeten verzinnen... Die onderste is idd voor dun hout (triplex) of dun plastic. Ik zou gewoon met een figuurzaagje het ruwe uitzagen en dan met een cilindrisch schuurblokje (zo'n ding voor op de boormachine/dremel) de randen glad maken. Zoiets: ![]() Met zoiets: ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #9 (permalink) |
| ik heb net bij 4launch een thermalteke (niet letten op spelling, nederlands is mijn slechtste vak ) Mambo besteld, voor de airflow ga ik er bovenin 2 casefans inbouwen en onderin ook, deze zijn 8CM en voor en achter komen 2 12CM fans te zitten, voor de zijkant wil ik een window inbouwen, maar dat kan nog wel even wachten denk ik. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Mambo nr.5? :P
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #15 (permalink) |
| lijkt me handig om mee te ''oefenen'' want ik denk er nu over na een cooler master CM690 te kopen, is een erg mooie kast, ik wil hier dan een window in bouwen, verder is ie al goed denk ik, nog sugesties van iemand, of waar ik een 140mm met rode LED vinden (liefst zo goedkoop mogelijk okdat ik er 4 of 5 moet hebben) |
| | |