| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) | |
| Geregistreerd: 28 mei 2008
| Citaat:
, want je kan er niet zomaar naar binnen lopen, je moet door een soort poort en dan door een andere poort. | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Ik zou het gewoon vragen, Dat eerst wel het meest eerlijkst en meestal vinden ze 1 computer kast niet zo erg.(als je een beetje oud ziende ervandaanpikt denken ze ook niet dat je voor de hardware komt) Of je zet een heel snoezig en onschuldige blik op :P
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Ahh... hier in haren is het een stuk eenvoudiger, het hek staat altijd open dus iedereen kan er bij. Vragen kan natuurlijk ook altijd. Ik denk dat die mensen het je meestal niet willen geven omdat ze denken dat het twee straten verder in de bosjes belandt. Dus als je vertelt waar je het voor nodig hebt kan het helpen ![]() |
| | |
| | #20 (permalink) |
| dus als ik zeg dat ik de kast nodig heb voor een modproject, en de hardware weggooi (ik kan hier wel een mooi bierkratje-mod mee maken ) zou het dan kunnen, denken jullie o ja, ik heb er 2 nodig, mijn broertje wil ook wel zo'n ''bling bling'' kast hebben en een kratje...![]() |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Citaat:
) en doe het zelf heeft het ook niet, ik google wel even wat als ik er tijd voor heb, en o ja ik ga mischien morgen of zaterdag een kast ophalen... | |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Ik ben dus net naar die milieustraat gereden een super lang stuk fietsen, 30 minuten heen en terug... en ze wilde mij geen kast geven, echt simpele mensen daar... ![]() dus nu mijn vraag heeft iemand die in Eindhoven woont nog een kast staan die ik zo kan ophalen? |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Zoek de locale kringloopwinkel op. Ik woon zelf ook in eindhoven (gestel) en hier zit om de hoek zo'n kringloop winkel waar alle inkomsten naar een project in polen ofzo gaan. Voor €2 paar weken terug er een ATX kastje opgehaald. Wat heb je trouwens allemaal nodig uit de kast? alleen de buitenkant en mobo tray neem ik aan? |
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Stichting Stedenkontakt Eindhoven-Bialystok Dus Laagstraat 288A, Ze hebben er vaak ook wel wat werkende pc-tjes staan geen flauw idee hoe duur die zijn, zul je ff moeten gaan kijken. |
| | |