| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 mei 2008
| Hye mede Junkies. Heb even een vraagje over het rubber waarmee je het plexiglas vast kunt zetten, is van dat zwarte rubber met 2 gleuven er in. Net zo iets als dit. alleen dan moet ik alleen het rubber hebben. Computer Windows Kit -- Complete Kit to Personalize Your PC, Color: Clear Acrylic-Best Computer Online Store Houston Buy Discount Prices Texas-Directron.com alvast bedankt. -Brumo |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Wat hij bedoeld lijkt meer op een H profiel, ene kant in de case, andere kant in het plexi. Die Uchannel van mnpc is puur om een randje af te werken (en niet te vergeten dat dat uit de US moet komen ) |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 juni 2008 Locatie: Hollanda
| Al eens gedacht aan tocht-strips voor ruiten en deuren! ik werk zelf in een bouwmarkt, Doeland, en ik weet bijna zeker dat we het verkopen. Hebben de bouwmarkten het niet, gewoon brutaal zijn, en vragen of ze het kunnen leveren!
__________________ I am a Chemicus trainee, IF you see me running, try to keep up! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Ik heb even gegoogled en kwam tot de ontdekking dat heel veel bedrijven in nederland u- of h-profielen leveren, sommigen zelfs per meter, bijv. Profielen - U-profielen (volrubber) - U-profiel met ronde onderkant - U-profiel 211.00.100 - Haaglanden Rubber - Assortiment |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Daarvoor hebben ze dus weer een catalogus gemaakt (PDF)http://www.haaglanden-rubber.nl/incl...File.asp?id=16 |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Ik heb even een proefstukje en een offerte aangevraagd, de prijs is 1,16 p/m excl. 19% btw. Het rubber past perfect over de window-rand heen, het had misschien net wat strakker gemogen, maar dit is ook heel goed. Foto's komen er zo aan, batterij is aan het laden |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Nou mooi is dat... Heb ik een stukje van vijf meter besteld, kwam uit op €6,90. Kreeg ik een mailtje dat het factuurbedrag €24,90 zal bedragen, en dat ik dat morgen aan de chauffeur moet betalen. De verzendkosten kunnen toch geen €18,- zijn!? Ik heb ze een mailtje gestuurd, k wacht nu op antwoord... |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Nope... Maar ze hebben al teruggemaild: Citaat:
In die prijsopgave die ik van hun heb gekregen stond niks in over verzendkosten, dus ik heb mijn order maar gewoon geannuleerd. Ik ga echt geen 25 euro uitgeven aan u-profiel rubber... ![]() Laatst gewijzigd door Attila : 7-07-2008 om 14:43. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Window mod | djmathijs | Casemod Junkies | 3 | 27-02-2007 10:14 |
| psu window mod | despair | Casemod Junkies | 3 | 11-11-2005 19:08 |
| Window inbouwen, met of zonder rubber? | NVDW | Casemod Junkies | 7 | 8-06-2005 19:13 |
| Gezocht rubber molding | Li-Unit | Casemod Junkies | 24 | 11-10-2003 00:12 |
| Windows plaatsen zonder rubber (Chieftec style) | freshy98 | Casemod Junkies | 24 | 5-05-2003 20:48 |