| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2006
| Vandaag eens langs de bouwmarkt gegaan om wat te oriënteren op verf. Ik vroeg zo aan een werknemer daar welke verf ik het beste kon gebruiken, ik had daar al eerder zo een 2 in 1 verf voor metaal (binnen en buiten) te pakken, hierop stond dat je deze alleen hoeft voor te behandelen met ontsmetter. Die werknemer begon dus ineens allemaal dingen te roepen dat ik het eerst goed moest behandelen met metaalprimer en goed moest gronden e.d. Nu die verf die ik had hecht zich aan elk metaal volgens de beschrijving. Mijn case is al wit, op zwarte penstrepen na, dus echt grondverf leek mij overbodig. Kan iemand mij vertellen wat ik het beste kan doen? en is dat metaalprimer nu echt nodig? (beschrijving zei dat het zich op elk ondergrond hecht) Meer duidelijkheid over mijn case o.i.d. check mijn signature. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Als je op blank metaal gaat spuiten zou ik een primer gebruiken. Als je case al gespoten is hoef je het maar licht op te schuren en daarna in verschillende lagen de lak aanbrengen. Het beste resultaat krijg je als je de volgende laag gaat spuiten als de vorige nog net een heel klein beetje plakt, dan hecht de bovenste laag beter.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Citaat:
Bedankt.
__________________ - [CiP] Black_Cube | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Vraag over spuiten van de case | nightdragon | Casemod Junkies | 5 | 17-03-2007 18:29 |
| Beeldscherm spuiten | flupke | Casemod Junkies | 25 | 10-08-2006 08:39 |
| Toetsenbord spuiten | jimpsel | Casemod Junkies | 2 | 20-08-2005 11:38 |
| Spuiten? | CyberStorm | Casemod Junkies | 20 | 30-10-2004 09:26 |
| Vraag over logo op case spuiten | Case-Pimp | Casemod Junkies | 4 | 23-08-2004 08:52 |