| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Denk dat het met een plaatje duidelijker is. Ik wil mijn server gaan modden. Ik heb nog een een stuk of wat schijven liggen die ik nog in een systeem moet hangen. Alleen ik heb alle hardeschijf bays vol. Dus de bedoeling is om daar wt aan te gaan modden. Daarom dit plaatje: (Klikbaar) Systeem is dus mijn server. Ik kan zelf er niet uitkomen wat het beste is aangezien allebeide nadelen hebben. Ik speel met deze machine wel eens met Livecds van linux en bootflooppys zijn wel handig, maar eventueel kan ik de fdd ook wel ergens tussen de harde schijven monteren. Cdrom wordt dan wel weer moeilijk. Wat lijkt jullie het handigst? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Als ik jou was zou ik gewoon zo veel mogelijk HDD's erin stoppen. Een DVD-brander lijkt me ook wel handig... Een fdd zou ik niet gebruiken, maar als je het denkt nodig te hebben kun je het er wel instoppen. Maar als je het maar zelden gaat gebruiken dan zou ik gewoon steeds de kast openschroeven en het er tijdelijk aanhangen. De fancontroller: lijkt mij een beetje onzin... In een server zou ik juist zo veel mogelijk hdd's stoppen, zo'n Fancontroller neemt te veel ruimte in. Maar het wordt uiteindelijk jou case, dus jij beslist. ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ik heb laatst een opstelling gemaakt waarin 2 hdd's onder de hdd-rack verticaal hangen, wel in de richting van de originele schijven. Ik het gote kleine junkmodjes topic kun je plaatjes daarvan zien, misschien ook iets voor jou...
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
|
| « Spiegelmod
|
grilss » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuwe inspiratie (Nog geen naam...) | Niels van de Poll | Casemod Project Logs | 6 | 13-04-2007 21:49 |
| Geen floppy | Pawiro | Hardware Junkies | 7 | 10-02-2006 16:57 |
| IDE hdds ... kapot of ? | Youri_HL | Hardware Junkies | 6 | 21-07-2004 17:07 |
| ik krijg veel te veel reclames | burak | Software Junkies | 11 | 4-10-2003 10:52 |