| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 april 2008
| zoals jullie weten ben ik besig met een case te modden...WAAR BEN IK AAN BEGONNEN! ......neen heb er plezier in, vind het leuk om dingen te maken en als er een probleem is vind ik het nog leuker om op te lossen.alleen ik heb geen idee wat te doen met het frontpanel het gaat om deze kast: LC-POWER 648B ![]() sidepanel etc uitgezaagt(bijlage) randen van 5Cm traanplaat(4traans) als het goed is komen bovenop de intake fans of moet al voorop doen, zie alleen geen plaats geen idee wat ik met de rest en het frontje kan doen iemand ideen? erafhalen is sowieso geen mogelijkheid, rubber dingetjes verbieden mij dat (zal kijken of ik een foto kan maken Laatst gewijzigd door goombaaking : 11-05-2008 om 16:11. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| 3 5.25inch bays kun je wel een fan in monteren.
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
Dus daar krijg je wel een 12cm fan onder hoor. 3 drivebays moet je dus inleveren.
__________________ - [CiP] Black_Cube | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Hoe breed zijn die 3,5 inch bays? Misschien kun je daar de fan tussen stopppen?
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
En aangezien 1 inch 25,4 mm is, is dat 88,9 mm breed. En daar gaat een 12 cm-fan niet tussen passen ![]() | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 november 2007
| je kunt iets in het sidepanel graveren, ccfl er achter je kunt op mnpctech.com zien hoe vet een turbine-mod er uit ziet je kunt mesh over de voorkant heen zetten je kunt er iets op tekenen/plakken/spuiten/verven kijk es rond op internet |
| | |
| | #10 (permalink) |
| voor het graveren heb ik een dremel nodig, die heb ik weggebracht omdat die nie werkte, komt binnekort een nieuwe, zou een mesh op de voorkant kunnen zetten, alleen nog geen idee hoe, werk eraan. zou hem graag willen spuiten, alleen geen inspiratie meer, iemand ideeen? en hoe wil ik dat ding strippen?, alles zit vast met van die popnagels, of irritante plastic dingetjes doe je niet los kan maken op verzoek kan ik wat foto's maken Laatst gewijzigd door goombaaking : 13-05-2008 om 21:07. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Toch vind ik het een beetje belachelijk dat je een heel topic voor ideeën vraagt. Kijk als het nou is voor bevestiging of iets, maar dit is gewoon een compleet vraag-maar-door topic en je keurt alleen maar ideeën af. Het kan zo op mij afkomen, dan bied ikmijn excuses ook aan, maar ik vind dat een casemod iets persoonlijks is, iets wat jouw karakter weerspiegeld en dat doe je dus niet door in een topic te vragen, waar kan ik dit plaatsen. Wat denken jullie wat ik nu kan doen etc.
| | |
| | #12 (permalink) |
| het spijt me, ik wil u niet afkraken noch iemand ideeen de kast is niet voor mezelf, ik heb een eige schone kast, ik doe dit omdat ik graag met dingen werk en problemen oplossen, en dat het met computers is is al helemaal fantastisch, ik ben gewoon een beetje radeloos. weet niet wat ik ,moet doen. het spijt me als ik iemand in iemand ogen heb beledigd |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 september 2007 Locatie: Ekeren (Antwerpen)
| Die popnagels kan je het makkelijkst losboren, gewoonlijk met een boortje van 3mm - 3,5mm, je zet je boor gewoon in het center van de platte kant van de popnagel en boort er door, zo simpel gaat dat . Voorzie wel opvoorhand hoe je de boel terug gaat monteren |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Om popnagels weer aan te brengen heb je inderdaad een popnageltang nodig. En nieuwe popnagels uiteraard, maar die krijg je meestal wel bij zo'n tang. Als alternatief zou je korte M3-boutjes en (zelfborgende) moertjes kunnen gebruiken. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat te doen? (Mobieltje) | SaphuA | Gadget Junkies | 9 | 1-10-2005 15:10 |
| wat zou je doen als? | dimo | Area 1337 | 33 | 16-03-2005 12:07 |
| Wat te doen met een XML-file. | Fleppuhstein | Software Junkies | 6 | 24-06-2004 16:57 |
| [dream] Wat zou jij doen met... | YGkremer | Area 1337 | 60 | 22-02-2004 14:13 |
| wat kan ik er aan doen | kielnoob | Hardware Junkies | 15 | 30-06-2003 11:47 |