| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 april 2008
| Ik ga me binnekort ook wagen aan de spiegelmod. i.p.v plexiglas. Dit als zijpaneel van een Amerikaanse kast. Ik wou graag weten wat de beste plek is voor belichting en hoe dit te realiseren valt als zijpaneel. Ik wil de diepte ingaand in de kast beperken. Ik dacht zelf aan 1 mm ophoging van de spiegel en dan de verlichting aan de rand kant. Of een verhoging van plexiglas tussde de spiegel en het zijpaneel, maar dit komt niet tengoede met de diepte. Iemand nog betere tips in de aanbieding. ![]() |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 april 2008
| Ik ben er nog niet aan begonnen. Makkelijker gezegt, gewoon een spiegelmod achter het zijpaneel, dus inplaats van plexiglas. Maar hoe krijg ik dan de letters dan mooi opgelicht? Daarbij ook rekening gehouden met diepte dus hoever valt de spiegel achter het zijpaneel. |
| | |
|
| « graveren
|
Ruimte voor CCFL » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| spiegelmod | ike360x | Casemod Junkies | 4 | 23-09-2007 14:49 |
| Spiegelmod | StarMick | Casemod Junkies | 7 | 5-09-2007 17:02 |
| de spiegelmod | apix | Frontpage Discussie Forum | 2 | 3-02-2006 21:38 |
| Spiegelmod | PhoenixDude | Casemod Junkies | 14 | 12-01-2006 14:47 |