Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Junkies
Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 19-04-2008, 09:51   #1 (permalink)
Amb

Standaard plexi graveren

Hey, ik zou eigenlijk om wat hulp willen vragen...

ik probeer om op een plexiglaze plaat mn game name en een logotje te graveren met een dremel, maar ik heb er al 1 plexi glaze plaat mee verprutst. toen ben ik maar ns gaan oeffenen op rest materiaal van plexi glas, maar t wil niet echt vorderen.. ik schiet uit of t krijgt niet t gewenste resultaat als ik er ledjes van de zijkant in laat schijnen. Ik heb tips gebruikt van de spiegel mog van hoe je het moet aanpakken, maar blijf uitschieten met de dremel... Zijn er miss tips hoe dit beter kan, of is er iemand miss in de buurt van leeuwarden die van mijn part het betaald wilt doen tis gewoon, mn mod is bijna klaar mar t mist alleen dat nog.. heheh

/Amb
Amb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-04-2008, 10:31   #2 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard

Wat voor tool gebruik je ? Een Dremel met flexibele as werkt voor mij het prettigst. Dremel omhoog hangen en dan de kop van de as -die is veel dunner en lichter dan een hele Dremel- als een pen vasthouden (tussen duim en wijsvinger eigenlijk). Ik ben rechts, dus daarmee stuur ik. M'n linkerhand gebruik ik twee vingers van om extra te sturen (linkerwijsvinger op de rechter, linkerduim op de rechter). Als je dat onder de knie hebt schiet je veel minder snel uit
Oud 19-04-2008, 17:33   #3 (permalink)

Bartjez's schermafbeelding

Standaard

Je zou ook een sjabloontje kunnen maken in triplex en dat erover leggen. Als je dan je pennetje door de sleuf haalt kun je niet uitschieten. Tis een zooi werk meer, maar als je meerdere malen dat moet doen is het misschien niet zo'n stom idee.
Oud 20-04-2008, 10:38   #4 (permalink)

X_crAdle's schermafbeelding

Standaard

ik heb er een beetje mee geklooit en hoewel mijn neppe dremel maar 10.000 rpm is, als je hem er ligt op houd en het gewenste resultaat eronderlecht kom je al een heel eind.
nog 1 tip houd je dremel wel goed vast anders gaat hij aan de wandel

Laatst gewijzigd door X_crAdle : 20-04-2008 om 10:44.
X_crAdle is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graveren of Special Paint? Impulzer Casemod Junkies 4 9-06-2006 22:49
Plexi graveren Juggernaught Casemod Junkies 7 23-02-2005 11:12
Plexi graveren Strakke-Wappie Casemod Junkies 14 31-10-2003 15:31
Plexi graveren.... YGkremer Casemod Junkies 5 4-08-2003 21:42

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.