| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Emm, ff een vraagje over cable meshing, ik krijg die molexen er maar niet af, ik heb al de hele tijd zitten priegelen met die schroevendaaier maar ze gaan er maar niet af . en die kleine rot dingen krijg ik niet goed meer vast ![]() Enig idee :P |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
En denk eraan, bij een grote molex zitten er twee weer haakjes aan. Dus eerst die twee naar binnen duwen en dan pas trekken.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #5 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
, hij zit nog maar een klein beetje vast, hij zat veel vaster eerst | ||
| | |
| | #6 (permalink) | |||
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |||
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 januari 2003 Locatie: Zierikzee
| nouw dat heb ik dus ook met mijn utp kabel die pinnetje was een of andere manier priegel geworden en kon die niet meer goed vast klemmen >o ik weet er niks voor op omdat te verhelpen, alleen dat ding warm maken stukkie terug buigen en dan afkoelen en dan weer plaatsen??? of mag/kan dit niet?? ![]()
__________________ ..: eze Site Is De Bomb::.. |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 3 januari 2003 Locatie: Zierikzee
| Citaat:
maarja niet echt een probleem vind ik!!
__________________ ..: eze Site Is De Bomb::.. | |
| | |
| | #10 (permalink) | ||
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | ||
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| ik en bart banaan zouden vandaag daar een tut over schrijven, maar iets verhinderde hem... mijn tip is; met een fijn pinset de pinnetjes naar binnen duwen
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| En mijn tip (Van iemand op GoT, weet ff niet meer wie): Die ATX en P4 stekkers met 2 nietjes los halen. Je buigt van beide nietjes een van de pinne recht, zodat je 2x dit krijgt: |_. Dan kun je ze zo aan beide kanten erin stoppen en het snoertje eruit halen
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| PSU cable mod | geek-style joris | Elektronica Junkies | 5 | 24-05-2006 14:59 |
| Cable Sleeving | JoostBoZ | Elektronica Junkies | 3 | 5-01-2005 17:40 |
| PSU Meshing | IceWire | Casemod Junkies | 1 | 19-06-2004 00:54 |
| RPM cable splitten | Dark Wanderer | Elektronica Junkies | 6 | 21-02-2004 11:10 |