| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Flexa heb ik nog nooit van gehoord... Motip is opzich niets mis mee, ligt beetje voor welke doeleinden je het wilt gaan gebruiken ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Flexa ken ik inderdaad van de grote blikken, lijkt me ook geen slecht merk. Motip wordt over het algemeen genoemd als hét merk dat je moet hebben als je met spuitbussen aan de slag gaat, dus daar kan je je sowieso geen buil aan vallen.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ligt er maar net aan wat van spuitbussen, vele krijg jev oor 4,- al in de winkel. Even opletten dus welke lak etc...
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2008 Locatie: Huizen , N-H
| Wel OPLETTEN dat het allemaal hetzelfde merk is wat je spuit Want anders gaat het reageren na een tijdje paar dagen en dan valt alles er weer af ![]() Dus ook lak als je dat erover heen doet het liefst allemaal van het zelfde merk anders even uitproberen ergens anders op Ook eerst goedt vetvrij maken Greetzz |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
Als je eerst verf op waterbasis spuit en daarna verf op oliebasis, dan komt de hele meuk er inderdaad weer vanaf. Maar als je alles van 1 merk/serie neemt, dan is het vaak zo ontwikkeld dat het optimaal met elkaar samenwerkt.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |