| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 februari 2008 Locatie: grunn.. :P
| hallo.. ![]() ik heb nieuwe topic geopend.. van mijn opruiming van me case ![]() met de tips van BlackWhizz , Wava , Carpento , Azariel dit was me pc met de kabels eerst. ( al x geprobeerd kabels weg te werken ) ![]() ![]() hier de spullen hier eruit. ![]() ![]() hier gemarkeerd waar de 2 gaten komen. ![]() ![]() morgen gaten er in maken, na de verjaardag hoop ik ![]() ![]() als er tips zijn , DIE ZIJN HEEEEEEL ERG WELKOM =p ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() groetjes Jeroen ![]() |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 oktober 2007
| Gaat doe goede kant uit ik moet ook als ik mijn stuuf binnen heb de kabels gaan wegwerken. Maar aangezien mijn pa verstand heeft van pc's komt dat hoop ik wel goe d
__________________ http://img520.imageshack.us/img520/9...aarcopyez1.png |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Je kunt de harde schijven er ook andersom in doen. Dan zie je zegmaar de aansluitingen aan de kant van het frontje van je kast. Dan zit dat er ook al stukken netter uit.
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| En ik heb de twee topics weer samengevoegd, kan toch prima in één ? Leuk werk he, dat opruimen van kabels Ben er met reviewkasten soms ook veel te lang mee bezig, maar dan heb je soms ook wel aardig resultaat:![]()
__________________ Buiten functie |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Citaat:
Denk dat alle kabels door die dikke zwarte kabelmesh gaat.
__________________ - [CiP] Black_Cube | |
| | |
| | #24 (permalink) |
| inderdaad je ziet maar een rondje de andere zit helemaal rechts boven in ![]() over die hardeschijf andere kant op .. dat lukt mij niet ![]() ik weet neit waar ik die kabels lang moet hebben lopen . =O =Otips??? btw , morgen ga ik de gaten maken, vandaag te lang op verjaardag geweest haha ![]() groetjes mij |
| | |
| | #25 (permalink) |
| heb gaten gemaakt de grote is iets slordig omdat het misging ( zie neit veel van ) ben nu alles er weer aan het inzetten.. ![]() weet iemand hoe ik die hardeschijf er omgedraaid in kan zetten waar de kabels dan moeten langs lopen??? |
| | |
| | #26 (permalink) |
| het is gelukt hdd zit mooi achterstevoren er in ![]() bedankt voor de tip ![]() moet ik percee nog stroom kabels aan video kaart doen, omdat ik heel veel mensen zie die dat niet hebben??? ik heb 2 video kaarten in sli 2x 6800GT |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Als je kaart een PCI-E connector heeft, dan moet je die gebruiken. Meestal hebben de oude kaartjes (a la Geforce 3ti) dat niet nodig, maar de nieuwe kaarten juist wel.
| | |
| | #28 (permalink) |
| kijk hoe die tot nu toe is ![]() goed gelukt??? hier zie je dat de grote gat wat mis is gegaan ![]() ![]() ![]() ![]() bijna alle kabels gedaan. waar ze in moeten. ![]() backpl8 ![]() hier is het klaar ( zijkant genomen ) ![]() dit is het geworden ![]() ik vindt het jammer dat de grote gat bij de voeding wat mislukt is. maar dat zie je niet in het echt. ik ga dinsdag neon op halen !! ![]() en nu even met tierips alles nog een net wat mooier maken. ![]() ik zet weer fotos hier als die klaar is ![]() tips !! ALTIJD WELKOM!!! groetjes mij |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Hier heb je de mod Cosmod. Daar staan een paar mooie voorbeelden van afwerking. Misschien kun je ook zoiets toepassen op jouw kast? Bijvoorbeeld met alu platen het zicht tot voeding en drivebays verbergen.
__________________ - [CiP] Black_Cube Laatst gewijzigd door Carpento : 24-03-2008 om 11:48. Reden: Verwijzing weggehaald, linkje toegevoegd :P |
| | |
| | #30 (permalink) |
| ![]() A al dit bedoelde ik, die platen kun je perfect kabels achter verwerken en alleen het zicht op je moederbord laten vallen.
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [Tutorial] Kabels opruimen | Patuky | Casemod Junkies | 5 | 30-04-2007 10:33 |
| Hoe trek je eigenlijk foto's van je case. | performa | Gadget Junkies | 4 | 28-12-2005 18:52 |
| [IA] CaseJunkies Case Badges [Update 8 juli 2004 + Foto's] | Redox | Samen Kopen Junkies | 239 | 18-07-2004 22:54 |
| Case mod foto's | NecroCide | Casemod Junkies | 8 | 1-05-2003 14:54 |