| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| bij Home :: Azerty Hardware zijn er genoeg te vinden denk ik. en anders bij freezinghardware.nl |
| |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| hier even kijken : Klik!!
__________________ [CIP] Air-Intake |
| |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Red locked dragon?
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| |
| | #29 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2008
| Hier heb je ze voor rond de 4 - 5 euro CCFL & Liquid Neon :: Azerty Hardware
__________________ Wie dit leest kijkt op zijn beeldscherm |
| |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Neem het me verder niet al te kwalijk, maar dit topic is een aaneenschakeling van simpele vragen waarop je het antwoord (met soms weinig, en soms iets meer moeite) prima zelf kunt vinden, of zelf kunt bedenken. Het is helemaal geen schande dat je nieuw bent in de moddingwereld, en we willen je ook best helpen, maar doe zelf eens wat meer moeite Ik bedoel: winkels kun je zelf doorzoeken, een naam bedenken is óók up to you, en de vraag over sketchup vond je zelf ook al voordat er iemand maar wat zei. Dat zegt imho wel wat. Ik zou je bij dezen willen aanraden iets meer onderzoek te doen voor je vragen stelt, daar leer je ook het meest van Omdat dit een soort antwoorden-afhaal-chinees-topic wordt ga ik het op slot doen, de reden is zoals gezegd omdat het niet aan onze huisregels over het starten van topics voldoet. Verder, mocht je de vorderingen aan je modproject met de rest van de wereld willen delen (en why not !) dan mag dat uiteraard. Doe dat dan in het subforum Casemod Project Logs, en houd daarbij ook deze richtlijnen in de gaten ![]()
__________________ Those were the times... |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| WW2 mod ideeën | Meert | Casemod Junkies | 5 | 27-06-2006 22:00 |
| CaseJunkies IDEEËN-BUS | Bart_Banaan | CaseJunkies Support en Feedback | 66 | 5-03-2006 23:50 |
| LCD Mod Ideeën | Snif | Casemod Junkies | 5 | 4-05-2003 17:52 |