| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2007 Locatie: Cuijk/Linden
| Ik heb een witte/beige Dvd-speler en deze zou ik graag zwart spuiten zodat deze bij de rest van mijn case past. Ik heb hem al uit elkaar gekregen. Het frontje en de lade zijn wit/beige. Deze zou ik graag zwart willen spuiten. Het frontje is geen probleem, maar als ik de lade ook zwart spuit kan dit dan schade toebrengen aan de CD/DVD? Of is het geen probleem om de lade ook te spuiten ? ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ik zou alleen de voorkant spuiten. Ik weet niet hoever de disc van de lade af wordt getild. Maar het gaat toch om de voorkant?
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Net frontje gespoten, helaas nergens meer MAT zwart te vinden, dus toen maar hoogglans gedaan ![]() mjah resultaat nog niet gezien want heb k net 2 min. geleden gespoten. Als het droog is kan ik het toch een een heel klein beetje, met bijna de fijnste korrel schuren om het matter te krijgen ? EDIT PIC'S!! ![]() Hier zie je bij de Eject knop, nog wit maar spuit ik nog wel bij.![]() Dat zie je hier ook bij het DVD logo.. Laatst gewijzigd door PsychoBram : 18-03-2008 om 18:11. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Daar krijg je niet echt een mat effect mee wat je bereikt met spuiten. Zijdeglans is ook wat matter, misschien is dat voor jou...
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Ik zoek geen nieuwe spuitbus te halen voor dat kleine stukje ![]() Mjah, als we een keer hier voor meer MAT zwart nodig hebben spuit ik het dan nog wel eens. Tot die tijd doe ik het wel met dit hoogglans ![]() EDIT PICS: Hij's klaar en weer ingebouwd. ![]() ![]() ![]() Hier ingebouwd Je ziet wel goed dat het hoogglans is, als het erg licht is, *dus met flits *Maar het is niet overdreven goed zichtbaar. *onderaan de lade, is de verf beetje uitgelopen ![]() Laatst gewijzigd door PsychoBram : 18-03-2008 om 20:39. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Of gewoon spuiten, en achteraf met een mesje de verf van het plasticje krabben. Je had bij de logo's en de knop ook een beetje schuin moeten richten. Dan had je rondom de letter ook zwart gekregen.
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juli 2007 Locatie: Zeeland
| Carpento ik denk zo te zien helemaal geen primer.. En TS het 'glaasje' hoe zit het vast ? Met lijm zeker ? Gewoon een Fohn erbij houden en je haalt het los! Als je slim bent laat je dat de normale kleur ook wel mooi tog. Hen je het frontje van de dvd speler wel schoon gemaakt of heb je het in een stoffige ruimte laten liggen bij het spuiten want ik zie veel oneffen heden.
__________________ "Hmm ja vind ik ook joh..." |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Ik had geen primer, schoon gemaakt met thinner, vond mam wel goed idee O.o en toen in garage gelegt en gespoten, alles was goed, nog keer gespoten was nog steeds goed, blijkbaar had de hond erna bij staan hijgen dus toen kwam er stof op ![]() k spuit wel keer over.. En vriend van me ma heeft window uitgeslepen toen ik gitaar les had, ook beetje mislukt :/ maar vijl ik wel allemaal bij,, |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 maart 2008 Locatie: The Hague
| sorry maar dat heb je echt slecht gedaan ik zou m nu opschuren stof/vet vrij maken en een mat zwarte lak erop doen heel voorzichtigjes en goed kijken waar en hoe doe niet zuinig met je verf maar doe het er niet te dik op anders krijg je druipers en gebruik pirmer heah...
__________________ Everything in the world has its origin. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Beeldscherm spuiten | flupke | Casemod Junkies | 25 | 10-08-2006 08:39 |
| Toetsenbord spuiten | jimpsel | Casemod Junkies | 2 | 20-08-2005 11:38 |
| Drive Spuiten | tijdbom | Casemod Junkies | 14 | 5-07-2005 19:58 |
| Spuiten? | CyberStorm | Casemod Junkies | 20 | 30-10-2004 09:26 |
| spuiten van kast!?! | Pepz0rZ | Casemod Junkies | 14 | 4-11-2003 14:28 |