| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Er staat een hele mooie tutorial op de frontpage waarin precies uitgelegd wordt hoe je zoiets het beste kunt aanpakken. Als je die ff doorleest kom je een heel stuk verder! Mocht je nog vragen hebben verder, just ask! Btw, nog welkom hiero :P
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2008 Locatie: Huizen , N-H
| Als een paar dingen kan ik je een hoop aanraden Natuurlijk de Tutorials op de Home page casejunkie Maar als je het zelf wil ga nedenken wat je wil en teken het op 1:1 altijd handig Als je gaat zagen kan je dat met een dremel doen evt. met een slijpzaag de fijne braampjes haal je weg met vijlen als je via plexiglas erin wil zetten moet je eerst gaatje's + schroefdraad tappen als je dat gedaan hebt raad ik je aan om schroefjes van de juiste lengte te gebruiken. nog 1 tip als je hem geveild hebt kan ik ok een klein randje aan de buitenkant van het gat af te plakken dat je nog 1 mm randje of meer ziet aan de binnenkant van de case [()] die zou je evt. kunnen ververen dat je case helemaal bestendig is tegen enkel vocht als je bijv. je comp afstoft is ook nog wel eens handig XD Nog meer vragen pm me maar PS Carpento je hebt een berichtje van me ontvangen ![]() Over de vacature gereedschappen. Greetzz Timieh! |
| |
| | #5 (permalink) |
| Dat moet je zelf weten.Als je geen zin hebt om af te bramen zou ik dat wel doen. Maar 5 minuutjes met een vijl stuntelen heeft al vaak veel effect!
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2008
| Oke dankje voor de antwoorden! Nu nog een vraagje weet iemand misschien waar je van die neon snoerden kunt kopen ik zag laatst 1 staan maar die ben ik nu kwijt. We hebben al een beetje een planning wat we gaan doen. Kast gaan we metallic zwart maken Fan met blauw neon Window rechthoek aan linker kant Window zo'n kernreactor logo En dan zon lcd schermpje in de voorkant En blauwe neon aan de binnenkant En hoe kan je het beste een window zagen, want mijn kast is`1 geheel de boven kant en de zeikanten? Ik weet niet of dit wat is of wat jullie mij kunnen aanraden, ik hoor het graag! Laatst gewijzigd door v1tje : 8-03-2008 om 08:29. |
| |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 maart 2008 Locatie: Huizen , N-H
| Citaat:
![]() ![]() | |
| |
| | #10 (permalink) |
| Dat wordt gewoon google.nl, daar kun je zelf het beste prijzen vergelijken. En zagen kun je ook met een decoupeerzaag, je moet dan natuurlijk wel een metaalzaagje hebben. En als je je zijkap niet wilt bekrassen, moet je em helemaal afplakken, want een decoupeerzaag maakt krassen in lak.
| |
| | #12 (permalink) |
| raamrubber - Google zoeken Eventueel plaatsnaam toevoegen en klaar.
| |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Ghehe, dat is nog eens een origineel antwoord ![]() De kern van het verhaal is wél vrij duidelijk: zelf een beetje zoeken. Die raamrubbers zijn niet al te populair meer, dus het is wat lastiger zoeken, maar dat zoeken moet je zelf doen. Verder zie ik niet zo veel concrete vragen meer in dit topic eigenlijk Ik zou een slotje kunnen doen, maar daar heb ik vandaag geen zin in.
__________________ Those were the times... |
| |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 november 2004
| Goed, iets met kind en badwater dan maar. En als je die niet snapt: je weet waar alle antwoorden te vinden zijn.
__________________ In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Vraagjes | brantje | Elektronica Junkies | 31 | 27-06-2005 10:22 |
| Vraagjes | booger | Hardware Junkies | 1 | 16-05-2005 22:45 |
| aantal vraagjes | Xghost | Casemod Junkies | 15 | 14-04-2005 17:20 |
| Paar vraagjes Help!!!! | Korpo | Cooling & OC Junkies | 10 | 27-09-2004 17:00 |