| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 februari 2008 Locatie: grunn.. :P
| het leek mij ook wel is leuk om mijn pc op het internet te zetten.. ![]() miss wat tips van jullie voor mijn case.. wat ik beter kan doen..?? of weg kan halen.. ![]() ik heb een antec 900 ![]() mobo : m2n32 sli extreme overclocking ( nog geen cpu cooler er op.. geen een paste die ik tot nu toe heb geprobeerd.. iemand ervaring met dit moederbord pleas help me ) cpu amd anthlon mmx 3dnow 4000+ 2.1g dualcore vid card : 2x 6800GT ultra ( ga ik nog vervangen ) 500watt voeding. hier wat pics. ![]() bij nacht.. ![]() ![]() met flits.. ![]() ik heb de kabels geprobeerd weg te werken.. maar dat gaat erg moeilijk.. ( ben begingeling.. :P ) zie foto ![]() wat ik ook hebgedaan.. miss beetjj raar.. maar ik heb een fan stuk gemaakt en ledjes in de kast geplakt met lijmpistool.. =P bij de voeding 1 ![]() en 1 bij de 200mm fan boven in me case. ![]() ik ben nog niet klaar met me case. ![]() ik wil nog een neon controller ( sharkoon ccfl ) als ik die ooit kan vinden.. ![]() ![]() en nog wat andere dingen ![]() k hoop dat ik veel reacties krijg !! ![]() alvast bedankt ![]() ![]() ![]() ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Hmm, tis inderdaad een beetje raar om een fan kapot te maken en de ledjes dan in je pc plakken... je had veel beter aparte ledjes kunnen bestellen (5 ct per stuk) en die dan aansluiten op je pc... En ik zou idd nog je kabels een beetje opruimen, en de binnenkant van je pc schoonmaken, tis nu best een zooitje. Maar verder wel ok, ik houd wel van blauw licht :] EDIT: Hoezo geen CPU-koeler, wat is dat fannetje daar dan? EDIT2: Als je je CPU-koeler nog wilt vervangen (socket AM2, toch?), kun je deze nemen, is ook met ledjes. Laatst gewijzigd door Attila : 27-02-2008 om 16:41. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 februari 2008 Locatie: grunn.. :P
| EDIT: Hoezo geen CPU-koeler, wat is dat fannetje daar dan? EDIT2: Als je je CPU-koeler nog wilt vervangen (socket AM2, toch?), kun je deze nemen, is ook met ledjes. die ledjes doen het wel erg goed anders en je ziet niet in me case dat het een fan is =P ziet er aardig vet uit vindt ik zelf ![]() heb me case net opnieuw gedaan ![]() voeding er uit en dan even voorzichtig draden weg werken.. ! heb ik gedaan binnekort even met tyripjes ( weet niet hoe je dat woordt schrijf ) alles beter naar elkaar toe werken.. als je wil kan ik dan weer een foto maken.. kun je zien hoe het dan is geworden ![]() 1e : ik wil graag zon grote cpu fan er op ![]() 2e : sommige passen niet omdat me mobo passief gekoeld is en me geheugen boven me cpu zit.. .. daar moet ik veel mee oppassen ! :P |
| | |
| | #4 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 5 september 2007 Locatie: Ekeren (Antwerpen)
| Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() | ||
| | |
| | #6 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Heb je gelezen dat je dat extra fannetje op het moederbord alleen moet plaatsen als je waterkoeling of passieve koeling gebruikt, anders gaat de koelprestatie van je moederbord alleen achteruit... |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Wat ik me afvroeg (mede naar aanleiding van een kleine schoonmaakactie in dit subforum), wat ga je modden aan deze PC, of waarom staat dit topic in Casemod Projectlogs ? Ik zie er nog niet echt een modproject in eigenlijk ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 maart 2008 Locatie: The Hague
| Citaat:
| |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Google.nl, leds intikken en je krijg zeker 100 winkels waar ze leds bij de 1000den verkopen. Er ligt vast bij jou een elektroboer in de buurt, die heeft ze ook liggen. Je moet wel ff een weerstandje ervoor knopen, anders branden ze door...
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Mijn Fan... | SupReme | Elektronica Junkies | 2 | 18-05-2006 18:18 |
| Mijn pc ziet de helft van mijn GB's niet | Raptor | Hardware Junkies | 10 | 23-07-2004 17:16 |
| Mijn scooterje | Bart_Banaan | Area 1337 | 24 | 9-04-2004 19:00 |
| Mijn videokaart | CerandoX.nl | Hardware Junkies | 24 | 2-12-2003 21:13 |
| ddr 400 op mijn mobo :S | Hardware Junkies | 7 | 9-08-2003 18:31 | |