| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2008
| ik heb men kasten die ik zelf wou maken verneukt door spaanderplaat enzo te gtebruiken . nu wil ik MDf nemen maar in de brico zijn die ewa te duur naargelang ik nodig heb... weet iemand een goedkope houthandelaar(waar ik mdf kan halen) in belgie en wel liefst rond de regio Hasselt of omstreke???allesinds bedank je kan hier iets achterlaten of mij gewoon de plaats doormailen naar MasterXzibit (apenstaart) hotmail.com (in geval dat topic word verwijderd ( )Laatst gewijzigd door Carpento : 8-02-2008 om 08:00. Reden: mailadres spamvrij gemaakt |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| ik haal mijn hout altijd van een meubel fabriek in de buurt. Ik vraag dan of ze nog hout hebben die ze willen weg gooien. Meestal krijg ik genoeg voor een casemod. Mischien een idee om bij een hout handelaar/fabriek te kijken o.i.d. Succes
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
Buiten dat: je mailadres in een mailto: proppen is op internet een garantie voor spam natuurlijk.
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 november 2004
| Je zou ook bij een plaatselijk bouwbedrijf kunnen vragen of ze nog zaagafval hebben. Daar word altijd veel hout weggegooid wat eigenlijk te klein is om nog gebruikt te worden in de bouw maar een prima formaat heeft om in een casemod gebruikt te worden. Moet je natuurlijk wel om MDF vragen want anders krijg je bekisting mee ofzo ![]()
__________________ In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 juni 2007
| hehe Voor project Redstyle heeft men mdf me niets gekost. K ben da gewoon gaan schooien bij de gamma. Er stond daar een container waar ze massa's hout wegsmeten. Dat hout was denk ik afkomstig van de verpaking van machines fzo. In ieder geval het lag daar vol met mdf. Kijk ook eens bij familie werkt er niemand in een bedrijf fzo waar men iets doet met hout ? |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Eerst ff iets van algemene orde: wil je een beetje op je zinsopbouw letten Junior_Mod ? Dus iets met hoofdletters, punten, komma's, enzo. Dat leest wat prettiger. Buiten je nickname heb ik je nog niet veel hoofdletters zien gebruiken bijvoorbeeld ![]() Verder: je hebt plannen voor een énorme kast, dan worden je materiaalkosten ook niet bepaald lager. Om te besparen zou je kunnen kijken of je dunner MDF neemt. Niet té dun want dan stort je kast in ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 november 2004
| Citaat:
)
__________________ In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move. | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 september 2007 Locatie: Ekeren (Antwerpen)
| meer dan MDF van 12mm heb je echt niet nodig hoor:-) en je hebt wat hooguit 2 platen nodig(denk dat je er zelfs met één komt...). Dat is in in het slechtste geval dus 25-30euro... Wat wil je dan nog allemaal kopen als je op 150euro komt?:-d |
| | |