| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| als je graag foto's wil zien van andere casemods kijk dan eens in de GALLARY boven aan de pagina, of in de CASEVIEWS. anders kan je altijd nog het casemod forum door bladeren op zoek naar topics van mensen die hun case hebben laten zien. ik heb zelf nog geen goede foto's van m'n case, maar je kan ff kijken op: http://home.planet.nl/~breeu039/CM/jelleimg1.JPG de 1 kan je vervangen door getallen tussen de 1 en de 40 ofzo ![]() als ik m'n waterkoeling af heb (maandje ofz dan post ik m'n case hier wel, dan is ie echt finnaly af (voor zover dat kan :P) |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Mijn Casemod ismisschien al bekend hiero. The Blue Raven. Daar kunnen jullie nu alvast van genieten @ mijn homepage. Wat jullie neit weten is dat er binnen nu en het aankomen van 3 A's 2e hele mooie MOD's zullen verreisen. 1* BlueRaven Junior 2* The Cameleon Dus blijf w88 voor nu een paar shot's van de huidige Case: The Blue Raven............ |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Plaats hier je screenshots van je favoriete game! | Misterbanks | Software Junkies | 6 | 21-11-2006 07:35 |
| Het grote plaats hier een foto van je huisdier topic. | brantje | Area 1337 | 4 | 20-11-2005 13:12 |
| plaats over in mijn case... | modder.exe | Casemod Junkies | 5 | 28-08-2004 20:57 |
| Plaats hier je 3dmark 2003 scores | Hermanator | Cooling & OC Junkies | 143 | 1-01-2004 19:53 |
| [CM] Bied hier je case aan voor modificatie | Bart_Banaan | Events Junkies | 140 | 7-07-2003 18:09 |