| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 december 2007
| simpele kast bewerken heb ik wel al eens gedaan, alleen nog nooit zegmaar uit het niets iets te voorschijn toveren heb wel nog een frame liggen van een oude computer, als mijn hardware daarin past zet ik gewoon platen plexiglas tegen de zijkanten aan, dat moet niet al te moeilijk zijn en toch een leuk resultaat geven zo duur vind ik plexiglas niet en heb er nog genoeg van in de schuur staan dus kost me niets zelfs als ik alles 2 keer moet doen heb ik nog zat plexiglaskrassen e.d. heb ik al ervaring mee omdat ik veel met plexiglas gewerkt heb... ik weet hoe ik het moet behandelen, dus ook daar zie ik geen probleem in ik heb meer ervaring met plexiglas dan met mdf of zoiets, dus kan ik beter alles van plexiglas doen dan plexiglas met mdf lijkt me ![]() en wat bedoel je met een kleinere kast, in een kast moet toch alle ruimte zitten voor alle hardware, je kan toch niet een kast gaan maken voor 1 onderdeel of hoe wil je anders een kleinere kast maken? :P |
| | |
| | #17 (permalink) | |||||
| Geregistreerd: 26 november 2007
| Citaat:
Citaat:
Het is absurd om te denken dat een harde schijf tegen magneten kan... zorg er daarom dus ook voor dat je nooit magneten in de buurt van je HDD hebt staan. | |||||
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 juli 2006 Locatie: Kampen
| Citaat:
| |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Een kooi van faraday werkt alleen als het te omsluiten voorwerp helemaal omsloten is met een metaal. Dat is niet het geval bij een harddisk. Aan de onderzijde zie je een printplaat en geen aluminium of ander metaal. Maar goed veel succes met je mod!
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Citaat:
maar, als hij helemaal omsloten is dan gelijd hij nog altijd de elektriciteit hoor. | |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Onder de printplaat zit wel aluminium. Maar ik wil geen ruzie zoeken hier, maar de elektriciteit wordt door de omhulling omgeleid.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Citaat:
)vele golven worden omgeleid, maar het ijzer blijft nog altijd geleiden. dus je HDD is nog altijd kwetsbaar voor magneten hoor. probeer maar eens met een magneet over een oude HDD te wrijven en daarna eens op te starten...je zal zien dat het niet meer werkt (of toch niet naar behoren) | |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
| |
| | |
| | #24 (permalink) | ||
| Citaat:
| ||
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Daar moet ik Demoniac toch echt gelijjk in geven, er zitten magneten in om de leeskoppen in de ruststand te trekken als ze niet gebruikt worden. Edit: te vroeg op verzenden geklikt, maarre, plexi cases zijn zeer ingewikkeld om in 1 keer goed te bouwen! Je moet heel goed uit kijken voor krassen en je moet goed nadenken hoe je de platen aan elkaar gaat schroeven. Als ik jou was zou ik voor inbus boutjes gaan.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Zelf Case Bouwen | Timmah | Casemod Junkies | 14 | 23-05-2006 20:22 |
| nieuwe case ? | gangsta_nation | Hardware Junkies | 6 | 15-07-2005 18:50 |
| Nieuwe Case | JeroenR | Cooling & OC Junkies | 2 | 9-06-2005 08:09 |
| plexi case zelf bouwen: info | stonestrong | Casemod Junkies | 12 | 19-03-2005 20:25 |
| nieuwe case | GBCHEATER | Hardware Junkies | 18 | 16-02-2004 19:13 |