| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2006
| Moggel heren, Nieuwe HDD-tray gebouwd. Hij kost nog geen euro, is goed geventileerd, superstil en ziet er grappig uit. Aanschouw: Werkwijze lijkt me duidelijk, 3,5"tray uitboren, HDDtray verwijderen, elastiek rijgen en klaar is kees. Tot de volgende keer maar weer. ozzie |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Lol! Blijft dit wel goed zitten dan?
__________________ ! www.bouweenpc.nl ! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Wel orgineel, maar vertrouwen doe ik het niet :P Als ie er straks uitdondert terwijl ie draait, dan gaan daar heel wat bits verloren volgens mij... EDIT: Wel even verkleinen aub Hij rekt het forum net een beetje uit =) |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Voor wie wat meer ruimte heeft, deze methode met elastiek kan je ook goed gebruiken om een 3,5" harddisk in een 5,25" bay op te hangen ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hoe hou ik um koel? | geek-style joris | Cooling & OC Junkies | 8 | 22-08-2007 22:31 |
| Gewoon een simpel raam | Niek | Casemod Junkies | 6 | 8-09-2005 17:36 |
| Simpel programmaatje | eXistenZ | Software Junkies | 10 | 3-02-2005 23:14 |
| Een Simpel Vraagje: Window Mod Related | Loki | Casemod Junkies | 22 | 25-04-2003 21:29 |