| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2007 Locatie: Cuijk/Linden
| EY! Ik heb net de kabels in mijn PC allemaal weggestopt. Dus achterlangs gelegd zodat je ze niet ziet, en in de 5.12" bay (ofzoiets, de cd/dvd speler bay) gestopt. Als je nu in mijn Case kijkt zie je de kabels niet allemaal meer zo opvallend. Alleen 1 kabeltje van de achter fan is niet lang genoeg om hem boven/achterlangs te leggen dus deze hangt door het midden. Maar als ik andere fans koop hoop ik dat dit kabeltje 5 CM langer is. Ook heb ik een schetsje gemaakt hoe ik mijn window wil hebben. Ik had een paar blaadjes aan elkaar geniet, en hier een window uitgeknipt. Ik heb een paar foto's met mijn mobiel gemaakt maar die moet ik nog een keertje op de PC zetten. Dan post ik ze wel. Edit: ik wil deze fan/CCFL controller kopen. Dus INCL. de 2 blauwe CCFL's. En deze 92MM groene LED fan. En ook deze FAN. *1tje doe ik achter, waar meestal als een stock koeler zit, en die andere onder de HDD. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| fancontroller is een leuke optie, Voor mij geld. Come correct or dont come at all. Met andere worden ik doe alles liever in een keer goed. Een fancontroller is leuk als je bijf. 's nachts je pc aan wilt laten maar niet gehinderd wil worden door geluid. E ziet er ook vet uit :P en ja wat is 20-30 euro voor iets functioneels
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 9 januari 2006 Locatie: e-town (emmeloord)
| Citaat:
![]()
__________________ Mijn systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus V9999 Gamers Edition | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd+Samsung 500gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Videokaart ondersteboven gemaakt. | Instapper | Area 1337 | 12 | 29-04-2006 13:45 |
| Reservoir kan die van gewoon plexieglas gemaakt worden ? | Li-Unit | Casemod Junkies | 10 | 25-01-2004 12:19 |
| Heb me eigen lasercut fangril gemaakt. | ~Dissection~ | Casemod Junkies | 6 | 21-01-2003 20:28 |