| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2007
| Hallo allemaal, Ik heb sinds een maand een Antec Sonata ||| maar daar zitten onderhand wel een aantal krasjes op door het inbouwen van de hardware. Nou heb ik 2 vragen.. is er een manier om de krassen weer bij te werken? ( de lak,verf is piano black ) En hoe kan ik dit in het vervolg tegen gaan? Alvast bedankt, Vincent |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Als je alles goed opschuurt, en daarna weer mooi overspuit (Dus een laag primer, 2 of 3 lagen zwart) en er dan een goede blanke lak opgooit, is de kans op weer krassen zeer klein
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Ik weet niet precies hoe diep de krassen zijn, maar je zou een zeer fijn polijstmiddel kunnen gebruiken. Voor GSM schermpjes en MP3speler schermpjes wordt vaak een middeltje genaamd Displex aangeraden, kheb het zelf ook gebruikt en werkt best goed. Het ligt er dus ff aan of je diepe krassen hebt ofniet, want diepe krassen zijn daarmee natuurlijk niet weg te werken, dan kom je al snel in de spuit sfeer terecht. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Op auto's gebruikt men vaak Commandant of Meguiars poetsmiddelen, het is verbazend hoe mooi je daarmee krasjes weg krijgt. Informeer wel ff welk spul je precies moet hebben, als je de verkeerde neemt heb je kans dat alle lak van je kast af valt ![]() Als het echt grote of diepe krassen zijn, dan moet je trouwens wel opnieuw gaan spuiten. Maar of je dat ooit zo mooi krijgt als de originele laklaag, dat betwijfel ik.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2007
| Nee het zijn hele oppervlakkige krassen dus niks dieps.. Denk dat ik is ga kijken naar die poetsmiddelen en misschien dat zo'n stift die je in autozaken haalt ook wel een oplossing is. Hoop dat ik me kast daarmee weer helemaal netjes krijg ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 2 Fanholes maken in Antec Sonata Rev 1.0 | B@S | Casemod Junkies | 11 | 21-08-2007 19:19 |
| Front zelf bijwerken! | brinkmans | Casemod Junkies | 16 | 11-02-2006 20:07 |
| Krassen op de case ! | Nillie | Casemod Junkies | 6 | 1-08-2004 11:50 |