Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Junkies
Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 23-11-2007, 08:44   #1 (permalink)

Standaard Afbeelding op gespoten ijzer

Hoi,

Mijn mod-cast heeft een ijzere zijkant (die bij het moederbordtray) welke beige is gespoten. In een later stadium wil ik deze zwart gaan spuiten. Ik wil echter graag de volgende afbeelding erop hebben:

http://img169.imageshack.us/img169/7...lkboardlf4.gif

Waarschijnlijk worden de letters wit, op een zwarte achtergrond, zoals al eerder genoemd.

Heeft iemand tips hoe ik deze afbeelding er in een groot, leesbaar formaat op kan krijgen?

Bedankt voor jullie reacties!

groet Rens
Rens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23-11-2007, 09:39   #2 (permalink)
Administrator

Azariel's schermafbeelding

Standaard

Ziet er allemaal heel klein uit, een template maken (alle letters uitsnijden etc) lijkt mij daarom niet heel erg te doen. Als je het echt wil verfen denk ik dat je het beste gewoon kunt gaan "tekenen" op die kast met een klein verf kwastje, maar dat is ook echt een ramp om te doen als je er geen ervaring mee hebt (denk ik tenminste).

Laatste optie die ik kan bedenken is een grote transparante stikker laten maken met de text in het wit daar op gedrukt, dan kun je die in 1 keer erop plakken. Soortgelijke optie is al je text en tekeningen etc afzonderlijk in stikkers laten maken (plakletter achtig idee) maar met die mini text daarop is dat ook een rot werkje.

All in all zou ik gewoon 1 grote transparante stikker laten maken.
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
afbeelding van een casemod sukkeltje456 Area 1337 4 6-01-2008 03:05
afbeelding op plexiglas Rens Casemod Junkies 2 21-11-2007 17:49
case gespoten sytox Casemod Junkies 24 25-06-2007 23:49
Afbeelding opmaat maken, en beste manier voor op windows!? CasEBlubber Casemod Junkies 4 29-10-2006 21:32
Gespoten Fans DJD xtreem Casemod Junkies 22 17-09-2003 16:19

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.