| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 augustus 2007
| Eindelijk na lang zoeken op internet en in winkels heb ik hem dan! De coolermaster Musketeer III !!! sinds ik hem zag op casejunkies(ben nog niet zo lang lid) wilde ik hem hebben, vooral omdat ik zelf al een tijdje een buizenversterker in me pc wilde bouwen maar niet echt veel ruimte meer overhad om er een complete versterker in te bouwen. Dus nu een kant en klare. ik heb hem afgelopen zaterdag opgehaald in breda, daar heb ik welgeteld een treinreis van 3 uur heen en 3 uur terug voor moeten maken en nog eens 3 kilometer voor moeten lopen naar desbetreffende winkel, maar het was het allemaal waard. Ik heb hem dan ook meteen 's avonds toen ik trug was ingebouwd en uitvoerig getest, met veel gezeur van ouders en buren over geluidsoverlast, maar zoals je weet hoort een buizenversterker hard te staan voor het ultieme buizengeluid. na deze test ben ik er over uit, het is een top apparaat Ik hoop dat er meer gebruikers zijn die hun ervaringen willen delen met mij en andere forumgebruikers. GRT remy |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Wel lachen die dingen. Ik heb de Musketeer 2, wat dus echt een nutteloos apparaat is. Je kan alleen het volume instellen en de HD activiteit bekijken.
__________________ ! www.bouweenpc.nl ! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Musketeer probleempje | PeaceMaker | Hardware Junkies | 1 | 25-07-2004 17:50 |
| Cooler Master Musketeer 2 | Ice T | News & Review Junkies | 13 | 13-03-2004 14:35 |