| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 januari 2007
| Hey junkies, Ik ben beizg met een website aan het maken maar ik zoek een mooie foto van een setup waarop je kan zien Moederbord Videokaart Weinig kabels Ram Enz.. Graag alleen van het moederbord dus geen kast, Heb je een mooie foto liggen graag reactie Greetz |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Heb wel wat foto's van mijn PC: ![]() Deze mist alleen nog mijn HD2900XT, er zit op deze foto een X300 in ![]() Oude voeding, maar het is wel een mooi plaatje. ![]() Losse foto van mijn Sapphire HD2900XT. ![]() Losse foto van mijn Asus EAH2900XT. Hoop dat je er wat aan hebt.
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| ATI wel mooi? | Hellion | Hardware Junkies | 1 | 8-07-2007 17:01 |
| [wc-setup vraag] zelf wc-setup samenstellen | Tony Montana | Cooling & OC Junkies | 5 | 3-04-2004 19:40 |
| hoe alu l-profielen mooi verbinden | squid | Casemod Junkies | 16 | 22-08-2003 11:00 |