| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007
| Hey chappies, ik zat al een poosje te denken om achter mijn pc een 80 mm fan te installeren, mijn vraag is: Hoe moet dat? Ik heb aan de achterkant zoals iedereen van die gaatjes in de vorm van een cirkel.. Ik dacht dat je hier de fan kon installeren? Moet je dan het metaal met de gaatjes erin verwijderen? Hoe gaat dit in zijn werking? Alvast bedankt! Ik weet het ik ben echt een noob, Maar mij boeit het niets ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Als je alleen een fan wilt installeren doe je dat als volgt, je maakt je kast open (vergeet je niet eerst te aarden inverband statische electriciteit) je neemt de fan en 4 standaart schroefjes, die lange dikke, je houd de fan tegen het gat aan de achterkant aan en schroeft de 4 schroefjes vast in de voorbestemde gaatjes. sluit kabeltje op molex of mobo aan en doe de kap er weer op. klaar is chappie. Wil je het gelijk mode dan kan je zoals somers zegt, de standaart gaatjes eruit zagen/dremelen, en dan een mooie fan guard ervoor zetten, laat wel de 4 ophang gaatjes zitten want anders word het lastiger. meer info is ook via google en via project logs te vinden, en vragen mag altijd :P greets,
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| knoppix installeren | Hellion | Software Junkies | 5 | 15-02-2006 08:29 |
| XP wil niet installeren | tongue_of_colicab | Software Junkies | 13 | 26-10-2005 09:14 |
| BIOS Installeren | qekkoo | Software Junkies | 10 | 6-10-2004 21:06 |
| Directx 9 installeren | Frenger | Software Junkies | 4 | 27-09-2004 22:18 |
| maffia installeren | GBCHEATER | Software Junkies | 13 | 10-02-2004 17:55 |