| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 oktober 2007
| Ik heb een centurion 5 , ik heb er al een black light inzitten en heb mijn sidepanel besteld. Maar ik wil graag een logo tekening op mijn andere side iemand ideeën Ps: mijn opa heeft kunstacademie gedaan (dikke sjit) dus die kan hem heel netjes voor me spuiten Alvast bedankt Desert Fox |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2006 Locatie: Onstwedde
| Ik denk niet dat wij kunnen bepalen wat jij op je case gaat spuiten. Iedereen heeft een andere voorkeur. Dat ik van naakte vrouwen hou, wil nog niet zeggen dat jij ze waardeert natuurlijk... (dat was natuurlijk maar een voorbeeld )Bedenk dus eens wat je zelf allemaal leuk vind, en ga dan eens googlen voor wat leuke voorbeelden.
__________________ .:Carpe Noctem:. |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Citaat:
Maar neem een ontwerp dat bij het thema van je mod past. Maar dit soort dingen kunnen we niet voor jou gaan bepalen.
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot | |
| | |
|
| « window maken
|
Traan plaat » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Casemod CoolerMaster Centurion 543 | Leopard | Casemod Project Logs | 8 | 30-03-2008 11:22 |
| CoolerMaster Centurion 5 | Niek | Casemod Junkies | 3 | 14-10-2005 16:52 |
| centurion 1 ? | Deimos | Casemod Junkies | 5 | 17-07-2005 22:27 |
| Nieuw Coolermaster Centurion case en een te hoge tempratuur. | Bish | Cooling & OC Junkies | 22 | 19-05-2004 18:23 |
| Coolermaster Centurion II te koop? | masterwebber | Casemod Junkies | 3 | 14-04-2004 13:07 |