| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 mei 2003
| Ik zal in mijn eerste post maar gelijk mijn case posten Ik hoor graag wat jullie ervan vinden. Voor een compleet fotoverslag klik hier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ Wat is het verschil tussen een dood vogeltje? Zijn ene post is even lang |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Ik vind hem mooi, zeker weten! Je had misschien beter gebruik kunnen maken van zwart plexiglas. Had iets mooier geweest.
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Ik vind hem ook mooi, en goed gelukt! Hij doet me denken aan de case die voor Intel is gebouwd bij de introductie van de P4-3.06 . Ik zal wel eens een linkie opzoeken. Ik vind hem igg leuk!
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Wat is het verschil tussen een dood vogeltje? Zijn ene post is even lang | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Ik vind het iig een erg leuk kasje geworden . En voor iedereen die de bewuste Intel link zoekt: http://www.bit-tech.net/article/98/
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
nu past er geen lcd meer in, omdat hij niet echt effectief is ingericht vanbinnen ![]()
__________________ Wat is het verschil tussen een dood vogeltje? Zijn ene post is even lang | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
![]() ontopic: Mooie mod vind ik, het spuiten had idd iets anders gekund maar ik vind hem zo erg mooi, de hardware staat mooi zo, misschien nog ff de ccfl recht leggen Geen kabelzooi; goedzo Verder: Een fanadapter op je cpu cooler met daarop een ledfan zou niet misstaan Ook een extra fannetje is nooit weg ![]() Ga zo door!
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
Leuke case, die zal vast wel een (bij-)naam hebben.
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M | |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Citaat:
Het lelijke "spuiten" komt omdat het niet gespoten is maar geverfd, er zit namelijk een licht profiel in het verfwerk, omdat ik helemaal glad zelf niet mooi vind. Het is dus een beetje gehobbelt door de flits van de cam ziet dit er op foto's niet zo mooi uit maar irl ziet t er wel mooi uit (vind ik)
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| plexi case zelf bouwen: info | stonestrong | Casemod Junkies | 12 | 19-03-2005 21:25 |
| vast maken platen van plexi case | enriqueeeee | Casemod Junkies | 12 | 24-09-2003 19:48 |
| PLEXI-CASE | Dj Tw@n | Casemod Junkies | 17 | 29-04-2003 13:36 |