| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 maart 2007
| hey Ik heb dus besloten om casemod te maken maar dan van MDF, maar heb nu even opgezocht en vind nog steeds niet hoe dik het moet zijn. In de winkel heb ik keuze van 3 mm tot18mm. Kan iemand me daarbij helpen mijn kast zou normaal gezien niet veel wegen (als dat een verschil maakt) het moet wel stevig zijn om naar lan partys te gaan enzo greetz kingoffly |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2006 Locatie: Onstwedde
| Je zou een frame kunnen maken van aluminium of een dikkere maar mdf, 18 mm bijvoorbeeld, en dan met panelen van 4 mm ofzo alles afdichten. Dan blijft het stevig. Ik zou iig zowiezo niet met alleen 4 of 6mm werken.
__________________ .:Carpe Noctem:. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 juni 2005
| Ik gebruik zelf 12mm om cases te maken die tegen een stootje moeten kunnen. en binnenin bouw ik de hele ophanging e.d. ook van die dikte, dat kan perfect omdat je dan ook nog gebruik kunt maken van schroeven om alles vast te zetten. dit lukt namelijk vrijwel niet meer met 8mm omdat dit gaat splijten. |
| | |