| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juli 2007
| eey allen wil een spiegel plaatsen/graveren in mn case heb de tuturial gelezen maar toch vragen *van welk materiaal is de spiegel? kan je ook met een plexiglas spiegel werken of alleen met glas? en hoe zaag je een spiegel op de juiste maat? mvg ike360x |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Een normale spiegel is van glas met een laag van spiegelend spul op de achterkant. Plexiglas spiegels kunnen volgens mij ook gebruikt worden, daar gebruik je gewoon de decoupeer of figuurzaag voor. Voor de echte glasspiegels moet je even naar de DHZ zaak voor een glassnijdertje daar betaal je zo ongeveer 10 tot 15 euro voor. Grtz wava
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juli 2007
| ok dan ga ik hopen dat ik zo een glassnijder kan vinden woon (tijdelijk) in curacao en ben niet voorzien van alle handige apperatuur en betrouwbare DHZ en idem spullen. modden back to the 80's :P hehehe want spiegelplexi hebben ze hier niet echt al gezocht was al 15 winkels verder voor gewoon plexi tnks anyway |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Pfff, op curacao ga je toch niet modden! Daar ga je bakken Bij de meeste zaakjes hebben ze dat wel want dat is natuurlijk altijd handig een glassnijder ![]()
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Spiegelmod | StarMick | Casemod Junkies | 7 | 5-09-2007 17:02 |
| Spiegelmod | fredt | Elektronica Junkies | 1 | 1-04-2006 21:49 |
| de spiegelmod | apix | Frontpage Discussie Forum | 1 | 3-02-2006 20:10 |
| Spiegelmod | PhoenixDude | Casemod Junkies | 10 | 12-01-2006 14:43 |
| Spiegelmod #2 | Gekalseendeur | Casemod Junkies | 7 | 5-01-2006 09:56 |