| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2007
| Hallo ik heb wat vragen over casemodden Heb zelf nog nooit een casemod gemaakt. Omdat ik groot feyenoord supporter leek het me leuk om een feyenoord behuizing te maken van een bestaande behuizing. Maar welke behuizing is daar het meest geschikt voor.En hoe spuit ik het feyenoordlogo er op moet ik dat logo eruit snijden en dan overspuiten. En kan ik de behuizing het beste eerst spuiten. Welke verf is het beste voor het spuiten.De voorkant leek me ook leuk om rood wit te doen maar als ik me branders er dan in doe, komt er zwart doorheen hoe los ik dat op zodat als ik me branders erin doe de front rood wit blijft.Aan een kant komt het logo van feyenoord aan de andere kant een donkerood raam aan de binnenkant rode licht buisjes en rode casefans. Met welk programma kan ik het beste een ontwerp maken of kan iemand voor mij een ontwerp maken vor mij.En welke site is het beste voor casemodspullen en betaalbaar. Aan een kant zou het zo willen zou dat een beetje mooi zijn? http://www3.picturepush.com/photo/a/...nymous/mod.jpg goeie site dit met handige tuts ook voor beginners zeer handig Groeten Robbert |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Over verf spuiten: http://casejunkies.com/index.php?upn=010001&hl_id=2979 Deze winkel is erg goed in casemod spul en erg goedkoop: www.bg-computers.com De frontjes van branders kan je tog ook gewoon spuiten? Wel ff loshalen, hè! Je kan Google SketchUp gebruiken om 3D tekeningen te maken, maar ouderwets met de hand gaat het ook best. |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Citaat:
| |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Omdat ik voor ajax ben mijn vriend en als je werkelijk de tuts gelezen hebt, wist je welke verf je nodig had en wat je kon doen om een doorlopende tekening over je optical drives te maken. En met een simpele google of price track had je ook een goeie site voor casemod materialen kunnen vinden. |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Citaat:
Laten we deze discussie over dergelijke clubs maar laten voor wat het is. ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2007
| Even jullie mening graag. wat vinden jullie mooier aan een kant doe ik het feyenoordlogo aan de andere kant wil ik een donkerood raampje zeg maar. Nu dacht ik ik maak een raampje van de letters FR of het feyenoordlogo.Nu is mijn vraag wat vinden jullie mooier. En de kant waar dat raampje zegmaar komt is daar de kleur zwart mooier of ook roodwit |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Mijn mening is dat het hele feyenooit logo mooier is dan alleen de kale letters f en r en over die kleur, een beetje zelf proberen kan geen kwaad.
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Vraag over rpm van de fan (rpm van 60 of 100?) | Xtreme! | Elektronica Junkies | 11 | 19-12-2005 18:41 |
| LCD vraag | sandro | Elektronica Junkies | 6 | 6-02-2005 01:48 |
| [MuisMod] [Casemod] Vraag | icezAz | Casemod Junkies | 6 | 17-02-2004 21:12 |
| [Casemod] Goede casemod shop? | Code-X | Casemod Junkies | 2 | 1-02-2004 16:41 |
| Casemod Gallery in Casemod Junkies als sticky... | FiXeL | CaseJunkies Support en Feedback | 15 | 25-09-2003 18:42 |