| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 augustus 2007
| Hey jongens even een vraagje: Ik heb uit een oude laptop een 15,4 inch scherm gehaalt en wil hem op de ene of andere manier in mijn Casemod verwerken. Hebben jullie enig idee hoe? En verder hoe kan ik het beste een sjabloon in acryl/plexiglas graveren? alvast bedankt Corné "Existenze" |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juli 2006 Locatie: Culemborg
| LCD: Geen idee, zoek een datasheet van de aansluitingen van de LCD, en kijk wat daarmee te bakken valt. Acryl: Klik
__________________ Little Johnny was a chemist, little johnny is no more, for what he thought was H2O, was H2SO4. || AMD X2 4000+ || 3gb OCz D-CH 800MHz 4-4-4-15 || NVidia 6800 GT || Seagate 7200.10 - 250GB || =D |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Voor het lcd scherm kan je een gokje wagen in het electro faq, daar staat een stukje over lcd`s en of je ze kan gebruiken, voor de rest kunnen we niet helpen want je geeft niet meer info, bijv controller of type en merk, maar mischien makkelijker om bij electro te vragen inverband goede stukje forum enzo. greeets,
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Het zal niet bepaald makkelijk worden om een laptop scherm aan te sluiten. Simpelweg omdat je niet de juiste controller ervoor hebt. Deze zijn (soms) wel verkrijgbaar maar dusdanig duur of je mag afvragen of zicht dit uberhaupt wel loont...? Beter koop je ergens een geschikt LCD. LCD's uit laptops, telefoons, mp3 spelers en dat soort dingen zijn gewoon moeilijk tot niet aan te sluiten. Voor vraag nummero 2 verwijs ik je door naar een van de vele tutorials; ''De Grote Plexi-Tutorial'' *KLIK* ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
|
| « CCFL vraag
|
Spiegelmod » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Opgloeiende letters in acryl | annuh | Casemod Junkies | 28 | 26-02-2007 10:37 |
| Acryl bewerken | Fokko | Casemod Junkies | 12 | 9-08-2006 10:10 |
| vraag acryl panel bewerking | mcr | Casemod Junkies | 1 | 29-04-2006 19:28 |
| A.C. Ryan acryl panelen | Warheart | Casemod Junkies | 0 | 30-10-2005 18:53 |