| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 augustus 2007
| ik heb hem overgekocht met inhoud. moederbord enzo. opzich een leuke computer. hij was toen ik hem kocht helemaal zilver en de zijplaten waren gewoon dicht. het leek me wel leuk om te gaan modden en dus heb ik een nuke logo met fan in het zijpaneel geslepen en een fan in de cirkel in het midden gezet. en aan de voorkant een blowhole gemaakt voor frisse lucht voor m'n harddisk. er zat eerst een soort van lcd met gegevens van de fans en tempsensors maar die heb ik eruit gehaald omdat het niet goed werkte. boekjes enzo heb ik niet omdat ik hem dus overgekocht heb. er is wel een case van apevia die er heel veel op lijkt alleen heb die dus een display aan de voorkant met een cirkel van knoppen erom heen een die van mij had maar 2 knopes erboven. de voorkant zit overigens een plaatje plexi voor met daarachter een plaatje staal die op de foto nogf zilver is maar ondertussen ook zwart geworden is. als je iemand weet die me kan vertellen welk merk deze kast is of als je het zelf weet. TELL ME :P GRT remy |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Waarom moet je het merk van je case weten??? Ik zou zeggen: gewoon een case zoeken op i-net die erop lijkt, gewoon kijken of het dezelfde is...zo moeilijk is dat toch niet??
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juli 2006 Locatie: Culemborg
| Dat omgevouwen randje van de bovenkant zie je veel in noname cheap ass kasten.. Ik heb het geloof ik nog nooit in een merk kast gezien. Ik denk dan ook niet dat je 'm op internet vindt. Weet de vorrige eigenaar van de kast het niet?
__________________ Little Johnny was a chemist, little johnny is no more, for what he thought was H2O, was H2SO4. || AMD X2 4000+ || 3gb OCz D-CH 800MHz 4-4-4-15 || NVidia 6800 GT || Seagate 7200.10 - 250GB || =D |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Lol, mr.stijntje. Omgevouwen randen komen héél vaak voor. In veel Lian Li kasten bijvoorbeeld Maar ook in sommige CM's, Thermaltakes etc.![]() heb je misschien een plaatje van de kast, voordat hij de mod-beurt kreeg?
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Citaat:
OOOH! Nou blijven er nog maar 3000 kasten over..... Ik denk niet dat we zo erg veel verder komen.... | |
| | |
| | #14 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Citaat:
Citaat:
MODBREAK Beide zijn antwoorden waar niemand wat aan heeft. Als jullie nou zo vriendelijk willen zijn om de Casejunkies Policy even door te lezen, dan hoeven dit soort berichten niet meer geschreven te worden! BTW, Wat maakt het uit of het er 300 of 3000 zijn? ![]()
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? | ||
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 augustus 2007
| Excuses voor m'n vorige antwoord. Maar ben gewoon op zoek naar iemand die me het merk van m'n case kan vertellen en dan krijg je antwoorden die nergens op slaan. Er zitten gelukkig ook antwoorden/Tips bij waar ik wel wat aan heb |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Computerkast schoonmaken | Skam | Area 1337 | 31 | 23-07-2007 18:29 |
| Need help with ledjes in mijn computerkast. | Hunter X7 | Elektronica Junkies | 15 | 3-10-2005 14:38 |
| Lcd scherm in computerkast inbouwen | Master Nincada | Hardware Junkies | 1 | 26-10-2003 16:15 |
| [CM]Computerkast ideeën? | Ice T | Casemod Junkies | 21 | 25-10-2003 11:36 |
| XP 2500 staat aangegeven als Onbekende processor 500 Mhz | Daniël | Hardware Junkies | 11 | 22-10-2003 17:01 |