| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 augustus 2007
| Ik ben sinds kort echt bezig met het uiterlijk van mijn pc, en ik ben nu van plan om een spiegel te graveren met mijn nickname en dan dus witte CCFL buizen eronder te doen. Alleen mijn Antec Ninehundred heeft niet echt ruimte op de bodem ivm PSU op de bodem. Dus is het mogelijk om misschien de spiegel over mijn PSU te doen, zodat je de hele PSU niet meer ziet. Hij krijg dan via de voorkant en via de PSU koeling. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Hoe ga je dan je kabels van het onderste segment naar het bovenste deel leggen ? [edit] Ik ben een beetje in de war met de P180B maar dat maakt de vraag niet veel anders: hoe wil je al je apparaten van stroom voorzien als je je spiegel over de PSU legt ?
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| En hoe wil je dat je psu fan lucht aanzuigt als ie helemaal is ingepakt met glas verder wel een vet idee hoop voor je dat het lukt heb zelf niks te zeggen :P
__________________ C2D E6300|Abit IB9|3gb OCZ Reaper hpc editie|XFX 9800gt VF-900|X-FI Extreme Audio pci-E|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Ik heb ff de foto's bekeken die ik ooit van de Nine Hundred gemaakt hebt. Ik denk al met al dat je de mod wel kunt uitvoeren maar wat tips: Neem spiegelplexi. Dit is veel eenvoudiger op maat te maken. Laat de spiegel van de achterzijde van de kast doorlopen tot de drivebays, en leg vervolgens je kabels van de voeding via de drivebays: ![]() Groen is de spiegel aan de bovenzijde, je kunt aan de window-zijde ook nog een spiegel maken als je dat wilt. Rood is de route voor je kabels. Zorg wel dat je een voeding hebt die aan de vóórzijde lucht aanzuigt (meestal de modellen met 80 mm fan) want anders krijg je wel serieuze problemen. Let ook op dat je kabels een beste omweg maken, je hebt dus _lange_ kabels nodig !
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 augustus 2007
| Bedankt voor de tips. Ik denk dat ik het inderdaad op die manier doe zoals op je foto. Misschien is het mogelijk aan de achterkant in het hoekje een gat te maken in de spiegelplezi (hoekje eruit) en daar de kabels dan doorheen. Als ik dat doe kan ik ervoor zorgen de kabels aan de zijkant te houden om de lucht vanaf de voorkant goed door te laten stromen naar de PSU. (mijn PSU heeft gelukkig 2 80mm fans, dus hij kan het goed gebruiken ![]() |
| | |
| | #8 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 22 april 2006
| Citaat:
En trouwens over me avater, Die verander ik nu meteen! ![]() EDIT Avater veranderd! ![]() | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| spiegelmod | ike360x | Casemod Junkies | 4 | 23-09-2007 15:49 |
| Spiegelmod | fredt | Elektronica Junkies | 1 | 1-04-2006 22:49 |
| de spiegelmod | apix | News & Review Junkies | 1 | 3-02-2006 21:10 |
| Spiegelmod | PhoenixDude | Casemod Junkies | 10 | 12-01-2006 15:43 |
| Spiegelmod #2 | Gekalseendeur | Casemod Junkies | 7 | 5-01-2006 10:56 |