| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 augustus 2007
| Vorig jaar heb ik eens een ontwerp gesneden uit mijn zijpaneel die ik nooit gebruikte. Maar ik wil nu heel mijn pc modden, dus ik vroeg me af wat vinden jullie van het zijpaneel? En wat zou er nog veranderd aan kunnen worden? de biohazzard etch zit er nog niet op en plexi zit er ook nig niet in. dus dat kan allemaal nog veranderd worden. Voor de rest is de tekening nog niet af. En ik heb limegroene leds (zelfde kleur als de verf) die de kast van binnen verlichten. bedankt! ![]() |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Als JIJ het mooi vindt en dit alles kun realiseren moet je het doen, het wordt toch jouw casemod? ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Ziet er wel lollig uit maar persoonlijk kan ik het niet echt mooi vinden. Ik vind het logo niet passen bij het lime en die ronde vormen.
__________________ ! www.bouweenpc.nl ! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| wat vinden jullie van dit plaatje:) | wesjuhdabomb | Casemod Junkies | 5 | 25-05-2007 17:23 |
| Casemodder op TMF! Wat vinden jullie van hem? | mark10123 | Area 1337 | 70 | 19-01-2004 19:08 |
| Winamp 5 wat vinden jullie ervan. | Masterslave | Software Junkies | 26 | 18-12-2003 19:41 |
| Wat vinden jullie van dit Window design ?? | The_Resetter | Casemod Junkies | 11 | 18-01-2003 21:52 |