| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 augustus 2007
| hoi, ik zou graag een plaatje uv plexiglas achter een van steken. nu las ik dat dat alleen zou werken met uv ledjes erin. als ik een uv ccfl erbij zet licht t dan niet op? het gaat er dus om dat de randjes oplichten. en welke kleur zou ik t beste pakken? groen of blauw? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Al je wat duidelijker en normaal nederlands kan typen kunnen we je mischien helpen, dit is beetje gokken wat je wil.
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 augustus 2007
| XD nauw wat ik wil is hetvolgende: ik wil een plaatje van uv plexiglas tegen de wand van mn pc, en daar op een fan. kan ik dan met een uv ccfl het plexiglas laten oplichten? want iemand zei dat dat alleen kon als je ledjes in het plexiglas zet. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| je kan alleen iets laten oplichten als er uv paint op zit, op normaal plexie zit dat niet, je kan wel aan de zijkanten kleine gaatjes boren en daar ledjes in doen dan lijkt het of het licht in het plexie zit. Een fan erin kan ook let wel op dat je dan moet zagen en boren in plexie, lees hiervoor de tut over plexie bewerken, hier staat heel veel handige dingen in. http://casejunkies.com/index.php?upn=010001&hl_id=2944 zijpaneel tut http://casejunkies.com/index.php?upn=010001&hl_id=2889 plexie tut
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| dat weet ik niet ik ken bouwplestic niet goed dus daar moet je iemand anders voor hebben die het weet, w8 maar even tot er nog iemand langs komt hier.
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| UV-plexi licht gewoon op onder UV licht. Daar moet je je geen zorgen over maken. Dat fluor plexi van Bouwplastics.nl is UV-plexi, maar dat is best duur. Ik weet niet welke kleur je wilt, maar je zou eens kunnen overwegen een AC ryan Acryl plaat te nemen.
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Citaat:
Wel eerst goed afplakken!