| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2005
| Hallow, ik ben nu al 2uur opzoek naar een oplossing om mijn atx connector los te krijgen, tis er 1 van Chieftec. Deze heb ik al geprobeerd: mes mini-vijl naalden nietjes(gestopt na dat ze 4keer in mijn vingers zaten) schroevendraaier pincet Zo een tool om die dinge los te krijgen heb ik niet en wss zal ik het toch moeten bestellen maar in de tussentijd zijn alle oplossinge welkom. |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Wat ik laatst las: breek in de straat bij jou een autoantenne af, en kijk welke dikte om dat pinnetje past. Als je die doorduwt, klem je die weerhaakjes er ook tussen. Dan schiet ie los.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Volgens mij niet hoor...ik kan niet mijn pc uitzetten, anders had ik wel ff een kijkje genomen :P
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| |
| | #6 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| AC-Ryan heeft er tootljes voor. Maar met enig gefriemel gaat het ook wel met een paperclip, naald etc.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| |