| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Op me eigen
| Alvast 2 preview pcjes van de custom case die ik aan het bouwen ben. Hij word gebaseerd op een Via Epia V8000 mobootje en gaat dienst doen als dedicated-file-server. Er komen dus geen floppy en geen CDrom in. ![]() ![]() Ja, de achterkant is een stuk hoger, er komt nog een plexi kap om de hele handel af te sluiten. Al die rare strepen op de bodem is de dradenplattergrond voor de LED's die in de bodemplaat komen. En ja, er zijn nog een aantal dingen een beetje scheef, die moeten nog allemaal afgewerkt worden, tis een [W i P] (Work in Progress)
__________________ Met een hamer en duct-tape past alles. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| mijn pc staat op de aarde, is dat ook goed? nee ik weet wel dat zonder aarde het wat gevaarlijker is met je voeding, en zonder aarde schijn je minder snel te kunnen internetten btw. als je al je onderdelen (mobo, cd, voeding etc.) gewoon met elkaar doorverbind, en dat dan ook aard dan is er niets aan de hand
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: Roden, Drenthe
| Kweenie hoor...maar issie niet een beetje groot voor een Via en een paar harde schijven en een voeding?
__________________ Zeg gaan we nou nog neuken, of moet je nog 3 BrEeZaH's voor ik je het bed in krijg? |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Leuk begin, maar waarvoor die 3 gaten? toch niet voor fans denk is, die Epia heeft aan 1 x 8cm fannetje@5Volt genoeg hoor! Wat zijn de afmetingen??
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Op me eigen
| afmetingen: 35x25x12 Is misschien wat groot, maar dat komt vooral door de PSU. Die had ik nog liggen namelijk. En het word al duur genoeg met die HD's en de Epia. Die gaten zijn ook niet voor de Epia, maar voor HDkoeling. Onder die plaat in het midden zit ook nog een gat. Dat andere gat in de bodem is voor de PSUfan.
__________________ Met een hamer en duct-tape past alles. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Leuk begin, ziet er niet al te stevig uit lijkt het zo, maar ik kan het mis hebben. Misschien kan je het hout nog spuiten in een kleurtje ofzo (kan ook alleen buitenkant) ziet er denk ik wel iets mooier uit!
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
voor volgende keer dan maar. 1 fan @ 5V voor je schrijven is voldoende, PSU fan is outtake, dus flow is dan in orde. En die epia heeft idd maar erg weinig koeling nodig. Zet er een 40*40*20 fan op met 7V, das prima.
__________________ 31173-1 | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| CIP Black Magics first custom case -_-cube-_- | black magic | Casemod Junkies | 33 | 16-03-2004 11:56 |
| Custom Borgcube case [UPDATE] | Xor'Arch | Casemod Junkies | 89 | 24-02-2004 22:58 |
| Custom Server Case | SilentSniper | Casemod Junkies | 14 | 7-07-2003 00:19 |
| [CM] Oeloe's 19 inch custom build case... | Oeloe | Casemod Junkies | 39 | 29-05-2003 11:58 |
| Indeling Custom Case | FonS | Casemod Junkies | 8 | 11-04-2003 20:00 |