Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Junkies
Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 5-08-2007, 21:57   #1 (permalink)

Standaard Neon data cable > Inverter nodig?

Ik wil graag andere SATA kabels. Ik zit te twijfelen tussen AC Ryan blue neon en AC Ryan uv blue.
Tevens wil ik ook andere round IDE en flop kabels en ik ook daarmee twijfel ik tussen uv en neon.

De reden dat ik twijfel is een mogelijke vereiste van een inverter. Ik kan hier niet 1,2,3 iets (op de AC Ryan site) over vinden maar hoe zit dat met die neon cables? Moet je daar een inverter tussen plaatsen en sluit je die inverter dan bijv. aan op SATA power/of een molex? Is die inverter groot?

Thanks
Oud 5-08-2007, 22:35   #2 (permalink)
Moderator

R@mon's schermafbeelding

Standaard

De exacte grote van de inverter weet ik ook niet. Maar zo gek groot zijn ze niet, daarbij komt nog eens kijken dat er een draadje aan die inventor zit zodat je hem altijd wel ergens weg kunt moffelen

De inverter van een CFFL kun je toch ook weg werken...?
Oud 6-08-2007, 14:18   #3 (permalink)

Standaard

Kijk eens aan. Thanks dat moest ik hebben.

@ R@mon> Heb je gelijk in alleen nu ik weet dat er een inverter voor nodig is, kies ik toch voor uv reactive cables aangezien ik nu uv cffl's heb en ik beide type kabels even gaaf vind
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Heb nieuwe videokaart nodig ^^ en heb advies nodig... Valkyrie Hardware Junkies 2 1-10-2006 14:10
inverter van sunbeam Dark Wanderer Elektronica Junkies 1 3-08-2004 19:20
page contains no data blackgoth CaseJunkies Support en Feedback 12 4-05-2004 12:14
HELP!!! Me data is weg Neonracer Software Junkies 15 20-11-2003 16:13

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.