| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 juli 2007
| Ik wil graag andere SATA kabels. Ik zit te twijfelen tussen AC Ryan blue neon en AC Ryan uv blue. Tevens wil ik ook andere round IDE en flop kabels en ik ook daarmee twijfel ik tussen uv en neon. De reden dat ik twijfel is een mogelijke vereiste van een inverter. Ik kan hier niet 1,2,3 iets (op de AC Ryan site) over vinden maar hoe zit dat met die neon cables? Moet je daar een inverter tussen plaatsen en sluit je die inverter dan bijv. aan op SATA power/of een molex? Is die inverter groot? Thanks
__________________ Come together with a smile |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| De exacte grote van de inverter weet ik ook niet. Maar zo gek groot zijn ze niet, daarbij komt nog eens kijken dat er een draadje aan die inventor zit zodat je hem altijd wel ergens weg kunt moffelen ![]() De inverter van een CFFL kun je toch ook weg werken...? ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 juli 2007
| Kijk eens aan. Thanks dat moest ik hebben. @ R@mon> Heb je gelijk in alleen nu ik weet dat er een inverter voor nodig is, kies ik toch voor uv reactive cables aangezien ik nu uv cffl's heb en ik beide type kabels even gaaf vind ![]()
__________________ Come together with a smile |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Heb nieuwe videokaart nodig ^^ en heb advies nodig... | Valkyrie | Hardware Junkies | 2 | 1-10-2006 14:10 |
| inverter van sunbeam | Dark Wanderer | Elektronica Junkies | 1 | 3-08-2004 19:20 |
| page contains no data | blackgoth | CaseJunkies Support en Feedback | 12 | 4-05-2004 12:14 |
| HELP!!! Me data is weg | Neonracer | Software Junkies | 15 | 20-11-2003 16:13 |