| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juni 2007
| Goeden dag, ik heb nu all een tijdje een Dragon in mijn kamer staan, dit beest staat nu all meer dan een jaar stoff te verzamelen omdat ik geen materiaal heb om er iets in te zetten. ik heb geen sliders en HD racks en de winkels waar ik langs ben geweest hebben het ook niet. wat kan ik hier tegen doen? behalve een mooie case weg gooien? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juli 2006 Locatie: Culemborg
| Wat zijn sliders? Waar gebruik je ze voor? :P Een HDD rack maak je gewoon zelf van een stuk aluminium en een decoupeerzaag. (Of beter: dremel)
__________________ Little Johnny was a chemist, little johnny is no more, for what he thought was H2O, was H2SO4. || AMD X2 4000+ || 3gb OCz D-CH 800MHz 4-4-4-15 || NVidia 6800 GT || Seagate 7200.10 - 250GB || =D |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juni 2007
| http://www.ap0calypse.com/MaDDN3ss/dragon/dragon10.jpg ^ sliders en dit lijkt mij nogal lastig na te maken. || n00b || http://www.ap0calypse.com/MaDDN3ss/dragon/dragon16.jpg |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juli 2006 Locatie: Culemborg
| Waarom lastig? Enige wat je ervoor nodig hebt is: Aluminium Decoupeerzaag/Dremel Metaalboor Bankschroef (voor het buigen) Dan kijk je wat je erin wilt hangen (HDD waarschijnlijk) en boor je gaatjes waar ze moeten.. Je rack hoeft toch niet 200% precies hetzelfde te zijn lijkt me? Als je HDD maar blijft hangen.. [edit] Okay dan begreep ik t verkeerd. ![]()
__________________ Little Johnny was a chemist, little johnny is no more, for what he thought was H2O, was H2SO4. || AMD X2 4000+ || 3gb OCz D-CH 800MHz 4-4-4-15 || NVidia 6800 GT || Seagate 7200.10 - 250GB || =D |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 mei 2006 Locatie: Groningen
| Van die sliders had ik ook niet genoeg. Toen heb ik per drive één gebruikt en als tweede slider heb ik een stukje hout gebruikt met dezelfde afmetingen. Nadeel is wel dat dit niet kan klikken als je helemaal geen sliders hebt. Maar als je de zelf gemaakte sliders precies zo groot maakt dat ie priecies tussen het achterste nokje in de bay en de voorkant komt, lijkt mij dit voldoend om een drive op z'n plek te houden. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 mei 2006 Locatie: Groningen
| Bedoel je de ronde gaten van de drive bay waar de sliders tussen sliden? Zoals op deze foto? Hier is een voorbeeld van wat ik bedoelde, het is dan geen drive maar is wel op deze manier gemonteerd. Bij dit bakje heb ik één orginele slider gebruikt en de overige van hout gemaakt. Bij de foto hierboven is het ook wel te zien, de linker slider van de Rheobus is van hout. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Chieftec Dragon Bigtower en Akasa 80mm Led Fans PROBLEEM!! | mikek1357 | Casemod Junkies | 3 | 30-10-2006 07:25 |
| Power led Chieftec Big Tower Dragon op Mobo | eattea | Elektronica Junkies | 8 | 3-05-2004 19:22 |
| Suggesties voor Chieftec Midi Dragon Mod | JimWest | Casemod Junkies | 6 | 8-09-2003 22:54 |
| Big Chieftec Dragon zonder deurtje??[FiXeD] | Apollox | Casemod Junkies | 5 | 1-08-2003 23:37 |