Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Junkies
Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 1-08-2007, 22:31   #1 (permalink)

Standaard [FEEDBACK TOPIC] Wat vinden jullie van het design?

Ik hoop gesponsored te worden door een niet nader te noemen merk voor mijn volgende casemod ( :P)

Nou zou ik graag al wat feedback willen op mijn eerste design ?

P.s. Nee het is geen sketchup, gewoon paint + photoshop skills

Dit is dus mijn eerste idee.. het design is nog bij lange na niet af!

VOOR DEKEMP: NEE IK HOEF NIET MEER POSTS, VOOR MIJN PART RESET JE ME

IK WIL GEWOON SERIEUS FEEDBACK

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!
UPDATE VAN DESIGN:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!

VERSCHILLENDE ANDERE DESIGNS:

remcokatz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1-08-2007, 22:33   #2 (permalink)

Standaard

Dat witte streepje rechts van de bay is van mij

Ik vind het design leuk, vooral de bays wordt wel vet. Het zijn natuurlijk niet al te hippe kleuren, dat is wel een beetje jammer. Maar het begin is goed

Ik vind wel dat je hier origineel bezig bent, verder kan je natuurlijk bij noctua hoge ogen halen dat jij de enigste bent met een 'Noctua Case'
Snuk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1-08-2007, 23:19   #3 (permalink)

Standaard

Ha, orgineel. Doet me denken aan muziek op de een of andere manier :P Komt er een window in? Ik weet niet of je een beetje overweg kan met de dremel en wat graveerstiftjes maar anders zou je het 'figuur' van de voorkant hierin kunnen graveren ofzo
(><)
/_|_\ <- Biobunny
Biokipje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2-08-2007, 18:40   #4 (permalink)

Standaard

De kleuren spreken me niet echt aan. Ook vind ik dat "gezichtje" ook niet erg mooi, wel origineel!
Oud 3-08-2007, 11:51   #5 (permalink)

Bartjez's schermafbeelding

Standaard

Ik vind het juist wel aparte kleuren voor een case. Dat oog zou je miss weg kunnen laten en daar logo's van intel/amd (wat je ook maar in je pc gebruikt) neer zetten ofzo... Persoonlijk vind ik het ASUS logo errug vet.
Oud 3-08-2007, 14:04   #6 (permalink)

Jeroenotje's schermafbeelding

Standaard

Zou het zo strak mogelijk laten. Witte strepen aan de zijkant en lcdtje dus weglaten..
Oud 3-08-2007, 20:07   #7 (permalink)

Standaard

Hmmmm ik zie dat je verder heb liggen painten. Ik vind dat lcdtje inderdaad wat minder. Om het strak te houden, wat die witte strepen betreft, als je dat nou uitzaagt en dat de window wordt, net zoals de andere uil op het linkerzijpaneel.

Hmmmm naja, moet eigenlijk ook weer niet, want dan is het niet meer strak, ik vind hem zonder lcd mooi, wel vind ik dat er nog een lijn aan de rechterkant van de drive bay moet lopen. Dus waar je de ene kant een bruine lijn hebt, moet je aan de andere kant een witte lijn! Anders ziet het er voor geen ruk uit
Snuk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3-08-2007, 20:17   #8 (permalink)

Standaard

Als je aan de zijkant nou één groot logo maakt.. Deze kun je dan wel of niet uizagen, dat is aan jou de keus. Maar het is in ieder geval strakker. Zou die strepen iig weglaten. Beetje 'less is more effect'... Dan wordt de kast veel strakker...
Oud 3-08-2007, 20:30   #9 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroenotje
Als je aan de zijkant nou één groot logo maakt.. Deze kun je dan wel of niet uizagen, dat is aan jou de keus. Maar het is in ieder geval strakker. Zou die strepen iig weglaten. Beetje 'less is more effect'... Dan wordt de kast veel strakker...
bedankt alvast iedereen voor de feedback want ik heb er echt veel aan en ik ben al hard bezig met wat meer schetsen / designs

blijf vooral feedback leveren iedereen
Oud 3-08-2007, 22:04   #10 (permalink)
Moderator

R@mon's schermafbeelding

Standaard

Ik vraag me af in hoeverre dit zinvol is, aangezien het is jouw mod en jij het mooi vinden.

Over smaak valt nou eenmaal niet te twisten!
Oud 3-08-2007, 22:08   #11 (permalink)

Standaard

Citaat:
Beetje 'less is more effect'... Dan wordt de kast veel strakker...
Kijk naar apple. groot wit met een klein simpel appeltje. En het effect is geweldig.

Misschien is de zijklep ook wel mooi als je het logo níet aanpast en alleen de strepen weghaalt. Wordt het een beetje minder druk, en wat cleaner dus. Dat vind ik wel passen bij noctua. Eventueel nog een vertikaal stukje perforatie of zo, dat zou nog mooi kunnen zijn achteraan.

De kleurenkeuze heb je natuurlijk gebaseerd op de bekende noctua fans, dat gaat er wel mooi uitzien lijkt me.

De verlichtinig zou ik niet oranje doen, dat is te kleurig misschien voor een kast met zo weinig felle kleuren. Wit is het enige wat clean genoeg is misschien. Of een CM zónder verlichting, ook een keer leuk.
Oud 3-08-2007, 22:27   #12 (permalink)

Standaard

Ik heb nog 2 wat cleanere versies erbij gezet, dus graag commentaar ??

Hey stijntje, kan je mij een voorbeeld geven wat jij precies voor ogen hebt met die perforatie? Ik snap wat perforeren is maar ik heb geen idee wat jij precies zou doen.

Ok alvast bedankt
Oud 3-08-2007, 22:33   #13 (permalink)

Standaard

Hm.. niet links, niet rechts.. ehm, een combo van allebei? Bijvoorbeeld het logo in het midden. Als ik moet kiezen ga ik voor de rechter. Maar vind m eigenlijk net iets te druk .
Oud 3-08-2007, 22:44   #14 (permalink)

Standaard

Citaat:
Hm.. niet links, niet rechts.. ehm, een combo van allebei? Bijvoorbeeld het logo in het midden. Als ik moet kiezen ga ik voor de rechter. Maar vind m eigenlijk net iets te druk .
ja dat lijkt hij nu misschien maar dat witte wordt dus eigenlijk het CREME achtige kleurtje die ze voor de fans gebruiken.

hier nog even een ideetje voor het logo aan de zijkant (dat groene is alleen even op het design om te laten zien waar dan niks zit, dus waar je naar binnen zou kijken ALS de fan niet zou draaien)

dit is dus hoe het design van de RECHTER zou worden
Oud 3-08-2007, 23:19   #15 (permalink)

Standaard

de rechter is het leukste, ook die fan in zen oog is cool, moet je wel een noctua fan erin doen he en geen groene
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wat vinden jullie van dit plaatje:) wesjuhdabomb Casemod Junkies 5 25-05-2007 17:23
Kabels gemeshed wat vinden jullie er van eattea Casemod Junkies 1 11-03-2004 19:10
Casemodder op TMF! Wat vinden jullie van hem? mark10123 Area 1337 70 19-01-2004 19:08
Winamp 5 wat vinden jullie ervan. Masterslave Software Junkies 26 18-12-2003 19:41
Wat vinden jullie van dit Window design ?? The_Resetter Casemod Junkies 11 18-01-2003 21:52

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.