| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 juli 2007 Locatie: Almere
| Ik hoop gesponsored te worden door een niet nader te noemen merk voor mijn volgende casemod ( :P)Nou zou ik graag al wat feedback willen op mijn eerste design ? P.s. Nee het is geen sketchup, gewoon paint + photoshop skills ![]() Dit is dus mijn eerste idee.. het design is nog bij lange na niet af! VOOR DEKEMP: NEE IK HOEF NIET MEER POSTS, VOOR MIJN PART RESET JE ME IK WIL GEWOON SERIEUS FEEDBACK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! UPDATE VAN DESIGN: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! VERSCHILLENDE ANDERE DESIGNS: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 april 2006 Locatie: Breedenbroek
| Dat witte streepje rechts van de bay is van mij Ik vind het design leuk, vooral de bays wordt wel vet. Het zijn natuurlijk niet al te hippe kleuren, dat is wel een beetje jammer. Maar het begin is goed ![]() Ik vind wel dat je hier origineel bezig bent, verder kan je natuurlijk bij noctua hoge ogen halen dat jij de enigste bent met een 'Noctua Case' |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Ha, orgineel. Doet me denken aan muziek op de een of andere manier :P Komt er een window in? Ik weet niet of je een beetje overweg kan met de dremel en wat graveerstiftjes maar anders zou je het 'figuur' van de voorkant hierin kunnen graveren ofzo ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 november 2006 Locatie: Soesterberg
| De kleuren spreken me niet echt aan. Ook vind ik dat "gezichtje" ook niet erg mooi, wel origineel!
__________________ OCZ Powersupply Modstream 450Wat ~ Artic Freezer 7 PRO ~ AMD Athlon X2 3800+ @ 2400Mhz ~ OCZ OCZ2G9001G 2 keer! ~ Barracuda 7200.10 80GB x2 ~ ASUS M2V-MX ~ Sapphire X1950 PRO |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ik vind het juist wel aparte kleuren voor een case. Dat oog zou je miss weg kunnen laten en daar logo's van intel/amd (wat je ook maar in je pc gebruikt) neer zetten ofzo... Persoonlijk vind ik het ASUS logo errug vet.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 april 2006 Locatie: Breedenbroek
| Hmmmm ik zie dat je verder heb liggen painten. Ik vind dat lcdtje inderdaad wat minder. Om het strak te houden, wat die witte strepen betreft, als je dat nou uitzaagt en dat de window wordt, net zoals de andere uil op het linkerzijpaneel. Hmmmm naja, moet eigenlijk ook weer niet, want dan is het niet meer strak, ik vind hem zonder lcd mooi, wel vind ik dat er nog een lijn aan de rechterkant van de drive bay moet lopen. Dus waar je de ene kant een bruine lijn hebt, moet je aan de andere kant een witte lijn! Anders ziet het er voor geen ruk uit ![]() |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 januari 2005 Locatie: Nijmegen
| Als je aan de zijkant nou één groot logo maakt.. Deze kun je dan wel of niet uizagen, dat is aan jou de keus. Maar het is in ieder geval strakker. Zou die strepen iig weglaten. Beetje 'less is more effect'... Dan wordt de kast veel strakker... |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
blijf vooral feedback leveren iedereen ![]() | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ik vraag me af in hoeverre dit zinvol is, aangezien het is jouw mod en jij het mooi vinden. Over smaak valt nou eenmaal niet te twisten!
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 juli 2006 Locatie: Culemborg
| Citaat:
Misschien is de zijklep ook wel mooi als je het logo níet aanpast en alleen de strepen weghaalt. Wordt het een beetje minder druk, en wat cleaner dus. Dat vind ik wel passen bij noctua. Eventueel nog een vertikaal stukje perforatie of zo, dat zou nog mooi kunnen zijn achteraan. De kleurenkeuze heb je natuurlijk gebaseerd op de bekende noctua fans, dat gaat er wel mooi uitzien lijkt me. De verlichtinig zou ik niet oranje doen, dat is te kleurig misschien voor een kast met zo weinig felle kleuren. Wit is het enige wat clean genoeg is misschien. Of een CM zónder verlichting, ook een keer leuk.
__________________ Little Johnny was a chemist, little johnny is no more, for what he thought was H2O, was H2SO4. || AMD X2 4000+ || 3gb OCz D-CH 800MHz 4-4-4-15 || NVidia 6800 GT || Seagate 7200.10 - 250GB || =D | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Ik heb nog 2 wat cleanere versies erbij gezet, dus graag commentaar ??Hey stijntje, kan je mij een voorbeeld geven wat jij precies voor ogen hebt met die perforatie? Ik snap wat perforeren is maar ik heb geen idee wat jij precies zou doen. Ok alvast bedankt |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
hier nog even een ideetje voor het logo aan de zijkant (dat groene is alleen even op het design om te laten zien waar dan niks zit, dus waar je naar binnen zou kijken ALS de fan niet zou draaien) ![]() dit is dus hoe het design van de RECHTER zou worden ![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| wat vinden jullie van dit plaatje:) | wesjuhdabomb | Casemod Junkies | 5 | 25-05-2007 17:23 |
| Kabels gemeshed wat vinden jullie er van | eattea | Casemod Junkies | 1 | 11-03-2004 19:10 |
| Casemodder op TMF! Wat vinden jullie van hem? | mark10123 | Area 1337 | 70 | 19-01-2004 19:08 |
| Winamp 5 wat vinden jullie ervan. | Masterslave | Software Junkies | 26 | 18-12-2003 19:41 |
| Wat vinden jullie van dit Window design ?? | The_Resetter | Casemod Junkies | 11 | 18-01-2003 21:52 |