| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2005
| Een paar dagen geleden heb ik mijn zijkant mooi metallic zwart gespoten, maar toen in de window erop wou bevestigen met een 'bizon-kit' ging mijn verfje eraf ! ! ! :/ Is er een product dat zoiets niet voor heeft? BTW geen bouten (vind ik niet mooi) en dubbelzijdeige tape is te zwakjes en onnetjes. Thx |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Voordeelverpakking Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Het lijkt me nogal logis dat je verf er af ging. Maar nu je verflaagje er af is kun je gewoon daar de bison op doen. Dat hecht ook nog is beter, lich opschuren en plakken maar.
__________________ Comming soon to your local ISP. VOORDEELVERPAKKING.NL |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2005
| Hmm nee je snapt et niet, het side panel is zo 1tje da opendraait en als je de case showed ziet alles er goed uit vanbinnen tot je de binnenkant van de window ziet: wit daarom moet het gelijk blijve. thx voor het advies anyway (kweetet kben moeilijk) |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 september 2006
| Heb je dit ook op andere geverfde stukken? Zo ja dan is je verflaag gewoon gaar. Niet de goede verf gebruikt, niet/slecht ontvet of een andere reden. Zo niet, met een andere verf op dat stukje spuiten, goed ontvetten, schuren idd. en dan lijm. Verder is er niks mis met dubbelzijdige tape hoor Als je het een beetje netjes doet wil het prima.
__________________ Casemodder in hart en handen |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Eerst grondverf op een geschuurd oppervlak. Daarna de laklaag. Dan eventueel een vernislaagje eroverheen doen om de boel mooi glanzend te krijgen...
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
|
| « sketchup
|
Reservoir ideeen? » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Twijfel side-panel | markbuis | Casemod Junkies | 6 | 8-12-2007 15:54 |
| Side-panel voor Procase Zirco | Jochempie | Casemod Junkies | 13 | 20-11-2006 17:57 |
| Eigen window sticker/side panel sticker | Sasuke | Casemod Junkies | 10 | 9-09-2004 18:44 |
| Side panel voor de Antec SX 835II serie | REEV | Casemod Junkies | 1 | 27-06-2004 10:23 |