| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juli 2006 Locatie: Culemborg
| Ik zou dit bij software plaatsen persoonlijk.. Maar wat ik deed is hier een mooie fan zoeken, en gewoon zelf de kleuren & grootte aanpassen. Dat scheelt een hoop werk.
__________________ Little Johnny was a chemist, little johnny is no more, for what he thought was H2O, was H2SO4. || AMD X2 4000+ || 3gb OCz D-CH 800MHz 4-4-4-15 || NVidia 6800 GT || Seagate 7200.10 - 250GB || =D |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Topic verplaatst naar Casemod Junkies omdat het helemaal niets te maken heeft met CIP's. En -2cool4u- , je mag eigenlijk ook wel wat meer aandacht aan je typwerk spenderen, want zo is het een beetje onleesbaar. ![]() EDIT: Sorry, een slotje ben ik vergeten. We doen namelijk niet aan topics met vragen over wat mooier is... Dat is je eigen mening, moet je dus zelf weten. EDIT2: Misschien moest dit ook wel naar Software junkies. Ik zit met mijn gedachten een beetje verkeerd ![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Ook een pol is hiervoor niet nodig. Een volgende keer eerst regeltjes lezen. Dit topic bestaat uit 3 verschillende dingen heb ik zo het idee. Je topic titel is: Sketchup. Dit is al helemaal niet goed. Je moet wat spicifieker zijn in je topic titel. Je poll gaat over de kleur van een kast ofzo. Dit soort poll's mag niet. Kleur is een smaak. Je moet dit soort dingen zelf beslissen en niet wij. Vervolgens stel je een halve vraag over het maken van iets in sketch up. Ik vraag me af wat je zelf geprobeert hebt en wat je gezocht hebt. Je had in de help makkelijk kunnen vinden hoe het moest (de help van sketchup). Volgende keer dus eerst wat meer zoekwerk en een wat beter uitgelecht topic zodat wij je gerichter kunnen helpen
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Sketchup Tutorial | somers | Casemod Junkies | 1 | 5-11-2007 18:12 |
| zeer handige sketchup hulp | WatehveR | Area 1337 | 18 | 15-08-2007 22:13 |
| Google Sketchup Components | neoN1 | Software Junkies | 5 | 22-05-2007 20:41 |
| creaties sketchup willen niet on-line | Jethro | Software Junkies | 10 | 7-07-2006 18:58 |
| Google Sketchup | Blackcrown | Software Junkies | 11 | 2-05-2006 14:03 |